Jump to content
Joriz

Dinsdag groot onderhoud aan GTA Online en Rockstar Social Club!


gallery_1_5_119550.jpg

Digibeet Michael is bezig met het updaten van de cloud!

Rockstar Games gaat dinsdag 18 augustus groot onderhoud plegen aan hun 'cloud'. Hierdoor is Rockstar Games Social Club op dinsdagmorgen vanaf 05:00 tot 12:00 Nederlandse tijd niet bereikbaar. Hieronder vallen ook aangekoppelde diensten waaronder GTA Online. Tussen deze tijdstippen werkt ook GTA Online dus circa 7 uur niet. Ook is het tijdens het onderhoud soms niet mogelijk om in te loggen op de website van Rockstar Games. Gelukkig valt het onderhoud vanwege tijdzoneverschil voor ons Nederlanders nog op een goed tijdstip. smile3.gif

De exacte reden van dit onderhoud wordt niet door Rockstar Games genoemd, maar waarschijnlijk wordt het onderhoud gepleegd om de bereikbaarheid van alle online gedeeltes te blijven kunnen garanderen. Of er door dit onderhoud dus meer functionaliteit wordt toegevoegd of er snel een nieuw Rockstar Games spel aankomt is dus puur speculatie. puh2.gif

Update 18-8 13:45: Het onderhoud heeft ietsjes langer geduurd, maar nu doet GTA Online het weer. smile3.gif



Volgens de radioreclame in GTA5 gaat de cloud nooit stuk clown.gif

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik weet dat het waarschijnlijk niet gaat gebeuren... maar code om modders buiten online te houden. Dat zou ik nou graag willen :puh:

Maar ik gok op voorbereidingen voor de DLC (Die vervolgens nog weken/maanden later wordt aangekondigd :puh: )

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo te zien had R* die 'onderhoud' gepleegd voor het verbeteren van de connectie-problemen. En neen, het is niet echt er op vooruit gegaan, want

ik heb nog regelmatig problemen met Online op de PS3. Aan de andere kant vind ik het jammer dat ze geen systeem hadden ingebouwd om

o.a. Hackers buiten te houden. Maar ja, het is tenminste iets...

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...