Jump to content

Three's Company


Fedmas

Recommended Posts

Geachte GTA Vriendjes en vriendinnetjes.

Ik heb een probleem. Ik kom niet verder met een missie. Het betreft de missie Three's company. Om je geheugen op de frissen hierbij de link op Wikigta: Klik (let op, spoilers als je nog niet zo ver bent)

Als ik met Trevor naar de toren vlieg voor het punt in de lucht, lijkt het wel of dit niet geactiveerd wordt. Ik heb meerdere keren getracht de missie te halen, maar iedere keer als ik op of bij de gele 'dot' kom, begint de cutscene dat Michael naar beneden gaat oid niet. Hij blijft haken en ik blijf maar rondjes vliegen om toch verder te komen (keer op keer opnieuw proberen). Ik heb al via Youtube een walkthrough gekeken, maar zelfs als ik op die manier aanvlieg reageert de game niet en zit ik dus vast.

Iemand enig idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Jesper,

Thenx, maar dat zit ik niet. Heb inmiddels iedere hoogte geprobeerd, om het even wiskundig te stellen, zowel op x,y als z als genoeg verschillende afwijkingen geprobeerd en zo getracht het te halen. Zelfs geprobeerd om vanuit iedere invalshoek aan te komen vliegen om uit te sluiten dat het daar aan ligt, maar dat gaf ook geen effect helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit klinkt misschien vrij voor de hand, maar heb je al geprobeerd meerdere malen je savegame opnieuw op te starten en vervolgens deze missie te proberen?

Kan ook zijn dat je CD beschadigt is en hij meerdere dingen (lees: objecten, markers en dergelijke) niet goed laadt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...