Jump to content

Meer mensen met problemen na de laatste maintenance ?


G4mefreak

Recommended Posts

Hi,

Zijn er meer mensen die problemen hebben na de maintenance van afgelopen Maandag ?

In mijn geval heb ik de nacht van Zondag op Maandag missies lopen spelen, en kreeg ik telkens een Cloud Server error (onbereikbaar) als ik geld op de bank probeerde te zetten.

Omdat dit wel vaker gebeurd(e) , heb ik gewoon 15 tot 30 min. gewacht en toen nog eens geprobeerd.

Echter, tot mijn grote schrik had ik geen $18 Miljoen meer, maar slechts $35400, de opbrengst van de missies die ik gedaan had.

Ook vond ik een email dat mijn account geflagged was...

Echter, ik heb nog nooit 1 mod of cheat gebruikt, vermijd expres public lobby's, dus heb ook nooit geld van anderen ontvangen, enz.

Toch, ondanks ik een ticket ge-opend heb, en diverse forum berichten en twitter berichten richting Rockstar geslingerd heb, blijft men volhouden dat er met mijn account gecheat zou zijn.

Kijk je op mijn socialclub-account, dan is ook daar niets bijzonders te vinden en klopt alles gewoon.

Ik ben dus benieuwd of er meer mensen met dergelijke problemen zijn na afgelopen Maandagnacht.

Link to comment
Delen op andere websites

misschien iemand je psn en socialclub account weten te hacken en deze op zijn/haar ps3/ps4 gebruikt hebben om ermee te cheaten. tegenwoordig weet je maar nooit

In mijn geval betreft het de PC versie, maar uiteraard is die ook te hacken.

In elk geval zin Rockstar en ik samen op zoek naar wat er mogelijk gebeurd kan zijn...

Onderzoek loopt dus nog...

Link to comment
Delen op andere websites

In elk geval zin Rockstar en ik samen op zoek naar wat er mogelijk gebeurd kan zijn...

Onderzoek loopt dus nog...

Ga er maar niet teveel van uit dat rockstar er erg druk mee is, meestal zoekt een automatisch antwoord programma naar wat sleutelwoorden en stuurt automatisch 1 of ander bericht terug.

Om dan na een week of wat te vragen of je naar tevredenheid geholpen bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Snel zijn ze zeker niet bij Rockstar...da's een absoluut feit.

Of er iets is dat automatisch antwoord zou ik niet weten.

Wel kreeg ik het idee dat men er nogal gek op copy/pasten van standaard (voor getypte) antwoorden is.

Link to comment
Delen op andere websites

Yep, dat had ik ook gisteren. Garage in, de boel ontploft. En je staat weer buiten.

Dus niet helemaal hetzelfde. Maar ik kan geen auto pakken, dat moet ik doen als ik buiten sta, door de mechanian te bellen.

Bewerkt: door tazmania
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb na de laatste update,dat ik geen medespelers meer zie op de map,ik krijg nog wel job offers op me telefoon en als ik die selecteer om die te gaan spelen geeft die aan dat ik die sessie niet kan joinen.

heel vreemd allemaal,heb al verschillende keren geprobeerd een andere sessie te joinen maar ik blijf alleen op de map....

rara hoe kan dit???de afgelopen maanden heb ik nooit problemen gehad...

ik speel trouwens op de pc.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb na de laatste update,dat ik geen medespelers meer zie op de map,ik krijg nog wel job offers op me telefoon en als ik die selecteer om die te gaan spelen geeft die aan dat ik die sessie niet kan joinen.

heel vreemd allemaal,heb al verschillende keren geprobeerd een andere sessie te joinen maar ik blijf alleen op de map....

rara hoe kan dit???de afgelopen maanden heb ik nooit problemen gehad...

ik speel trouwens op de pc.

Wat is je NAT type?

Als je NAT 3 hebt, kan je deze problemen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...