Jump to content

SAIL Amsterdam 2015


Froodooo

Recommended Posts

sail-2015.jpg

Van 19 tot en met 23 augustus vindt in de Amsterdamse IJhaven SAIL plaats, het grootste publieksevenement van Nederland. Eens in de vijf jaar varen er meer dan 600 kleine en grote schepen van over de hele wereld de haven van Amsterdam binnen, om zichzelf te tonen aan de bezoekers. Natuurlijk vindt het grootste gedeelte van SAIL plaats op het IJ in Amsterdam, maar ook in andere delen van de stad zijn er verschillende festiviteiten opgezet.

Interessante linkjes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was er gister. Ik moet zeggen dat ik het qua grote schepen niet veel aanvind (normaal staan en varen er grotere schepen in het IJ).

Anderzijds vind ik het wel mooi om die kleine bootjes en en van die zeilschepen er langs elkaar heen zien te varen. Veiligheidstechnisch is dat natuurlijk veel interessanter dan alleen maar grote schepen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou er graag een keer heen willen gaan. Wel leuk om al die boten te zien. Ik was vorig jaar in Noorwegen, en toen was er een soortgelijk evenement in Bergen. :) Misschien dat ik volgende keer eens ga kijken bij Sail (wel pas weer over 5 jaar dat dit is :( )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...