Jump to content

Alle voertuigen ontploffen in garage


JeremyHeemskerk

Recommended Posts

Bij binnenkomst in mijn garage ontploffen vrijwel direct al mijn voeruigen. Het maakt niet uit of ik in mijn garage kom via buiten of via de woning.

Maar als ik via de woning naar mijn garage ga ontploft alles al als ik nog in de lift sta, waardoor ik na achter knal en niks meer kan in het spel omdat hij blijft liggen in de lift.

Wie o wie weet wat het is en kan mij helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel een publieke sessie inderdaad. Maar hoe krijg ik die modder of hacker weg?

Als je gewoon gta wil spelen zoals het gemaakt is dan moet je op de ps4 of xbox one gaan spelen. Op de oude consoles of pc zit altijd wel een modder of hacker in de lobby.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel een publieke sessie inderdaad. Maar hoe krijg ik die modder of hacker weg?

Als je gewoon gta wil spelen zoals het gemaakt is dan moet je op de ps4 of xbox one gaan spelen. Op de oude consoles of pc zit altijd wel een modder of hacker in de lobby.

Dit vind ik een beetje overdreven. Met een Playstation 3 kun je heus wel gewoon GTA V Online spelen.

Ik speel per week heel wat uren, en ik heb nagenoeg nooit last van een hacker.

Het is ook mij wel overkomen in een sessie te zitten dat ik werd opgeblazen. Dus spelers die worden opgeblazen.

Het heeft me ooit een volledig getunede Sabre Turbo gekost. Van de straat geplukt, en niet verzekerd bij de Custom Shop.

Gelijk vervangen door een nieuwe, wel verzekerd.

Bij een hacker zie je linksonder in je scherm dat iedereen in de sessie door dezelfde persoon wordt opgeblazen.

Gewoon via de start knop naar een andere sessie gegaan. Probleem opgelost.

Gelukkig zijn er niet veel 'spelers' die met dit hacken lol beleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik had er op de xbox 360 in iedergeval enorm veel last van.

Dan stond er weer 1 in mijn garage met guns, dan was er weer een onzichtbare speler die je doodschoot, dan blies iemand iedereen in de halve stad tegelijk op, de volgende poepte weer geld, dan ander spawnde props voor je neus en sloot je op tussen de props, de volgende was onsterfelijk, de 1 gooide een granaat die 50km verder nog mensen killde, de ander spawnde telkens achter je om je te shotgunnen, enz enz enz.

Nu speel ik op de one en heb nergens last meer van, hooguit een lastpak die in een wallglitch zit maar dan plak je gewoon een sticky op je vriend zijn rug, die gaat vervolgens in passive naar die gast toe en boem, dag vervelende wallglitcher.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...