Jump to content

Wordpress thema


Bassieboy35

Recommended Posts

Voor informatica, moet ik in een week een site bouwen op Wordpress. Ooit wel eens mee gewerkt, maar het is zo veranderd dat ik er weinig van herken. Zo ook de mogelijkheid om een gedownload thema te installeren. Die knop bestaat niet meer met de nieuwe update. Ook via de importeer knop krijg ik geen .zip bestand geupload. Iemand die mij kan helpen bij het installeren van een gedownload thema in Wordpress?

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is zou je gewoon op versie 4.3 een .zip bestand kunnen uploaden.

Een theme uploaden gaat als volgt:

Weergave > Thema's > Toevoegen > Thema Uploaden.

Let wel op dat je bij sommige themas eerst de zip moeten openen want hier kan pas het 'echte' bestand inzitten, vaak zit er dan een readme-tekstbestand.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie! Kreeg vandaag van mijn docent te horen dat wij schijnbaar de gratis versie hebben en het niet mogelijk is, maar als het goed is krijgen we deze week een eigen domein met een uitgebreidere versie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De gratis variant klopt. Deze krijg je wanneer je een account maakt op wordpress.com dus dan krijg je een site zoals dit: Mijnpagina.wordpress.com.

Echter, wanneer je wordpress zelf download en hem draait op een VPS of andere hosting, dan heb je de volledige variant.

(Goedkope holsters zijn o.a. Strato en Hostnet die dit voor je gratis installeren en hulp bieden bij problemen, ik heb beide hosters).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Inmiddels zijn we een kleine week bezig met de website. Wel weer lastig moet ik zeggen, het voornaamste punt is namelijk om de 'Editor' onder de knie te gebruiken met XHTML en CSS. Heeft iemand daar misschien tips voor om die goed te kunnen ontleden en makkelijk gegevens kan vinden die je wilt aanpassen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...