Jump to content
Joriz

Rockstar Editor komt in september naar Xbox One en PlayStation 4!


gallery_1_5_20863.jpg

Rockstar Editor waarmee je zelf je eigen filmpjes kan maken in GTA5 komt in september naar PlayStation 4 en Xbox One. Met de release van de PC-versie van Grand Theft Auto V was de Rockstar Editor exclusief toegevoegd aan de PC versie. Rockstar Games zag snel het succes in van deze super GTA5 videomaker, dus kondigde ze afgelopen mei aan dat een aangepaste versie van de editor deze zomer ook naar de PlayStation 4 en Xbox One zou komen.

Zoals altijd duren dingen bij Rockstar Games altijd langer. Dit omdat ze perfectionisten zijn en een goed product willen afleveren voor de gamers. Vandaag heeft Rockstar Games gelukkig aangekondigd dat de editor in september naar de 'next-gen' consoles komt. smile3.gif

Hierbij zullen meteen ook nieuwe functies naar zowel de consoleversies als de PC versie komen wat de editor nog beter en uitgebreider maakt!

Nieuwe functies:

Omgevingsgeluid en geluidseffecten:
Je kan zelf omgevingsgeluiden, sfeergeluiden en geluidseffecten toevoegen vanuit een
library
om je filmpje meer tot leven te brengen.

Snapmatic integratie:
Je kan elk beeldje exporteren van je film als Snapmatic zodat je nu echt de ideale foto's kan maken vanuit elke hoek.

Director Mode Updates:
Een vergrote minimap om snel geselecteerde locaties te kiezen en de optie om tijd en dag instellingen te bevriezen. Tevens kan je boten en vliegtuigen
spawnen
.

Copy and Paste Marker Properties:
Makkelijk kopiëren en plakken van audio-instellingen naar een andere cflip zodat je nog sneller kan video bewerken.

Nieuwe lettertype:
Er zullen drie keer zoveel lettertypes in diverse stijlen komen voor het toevoegen van titels en aftiteling.

gallery_1_5_96006.jpg

Het toevoegen van omgevingsgeluiden is vanaf september mogelijk

Introductiefilmpje van de Rockstar Editor voor PC

Kortom er komt een hoop mooie nieuwe functionaliteit aan voor Xbox One, Playstation 4 en PC. Helaas dus niet voor Xbox 360 en Playstation 3 aangezien deze consoles het helaas niet aan kunnen.

Blijf GTAGames.nl in de gaten houden voor meer informatie over deze update, de komende weken zullen namelijk nog meer details bekend worden gemaakt! Daarnaast zijn er nog andere updates voor GTA Online en GTA5 onderweg waaronder uitbreidingen van de freemode van GTA Online, hopelijk horen we hier binnenkort meer over! puh2.gif

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ja man, ik huil ook echt... Noob, heb een ander leven dan jullie gamers. Hele dag binnen een donker kamertje zitten en red bull drinken en gamen, dat is jullie style. Ik heb de hele dag met vrienden aan m'n volkswagen kever gesluiteld. :bier: Gisteren met me Kever in IJmuiden gestaan bij een bijeenkomst voor oldtimers en muscle cars. Gast, ik heb wel een beter leven dan spelletjes spelen :puh:

Zo dan. Das best wel hevig man.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja tuurlijk weer niet voor de 360 en de ps3. Gvd kut Rockstargames.

Wij 360 en PS3 gamers, die geen geld hebben voor een ps4 of een one, waren wel de eerste gta V gamers. Wij waren de eerste spelers, de eerste spelers die ervoor zorgden dat Rockstar veel geld kreeg. En nu keert Rockstar ons de rug toe.

Ik weiger een PS4 of een One te kopen. Is gewoon geldtrekkerij. Goed dealtje met Sony of Microsoft gedaan. De 360 en de PS3 verkoopt niet meer dus dan maar een nieuwe console op de markt gooien en dat sponseren met oude games die zogenaamd verbeterd worden. Bullshit, alsof mijn 360 te slap zou zijn voor alle updates en deze video editor.

Fuck Rockstargames!

Mijn 360 zou makkelijk alle nieuwe PS4 en One games kunnen draaien. Maar als ze het alleen voor de nieuwe generaties maken, tja. Dat is dan het enigste waarom mijn 360 het niet zou kunnen draaien. Omdat mijn 360 het niet kan lezen. Maar als hij dat wel kon dan kon die makkelijk al die spellen kunnen afspelen. Microsoft hoeft alleen maar updates te doen. Maar splinternieuwe console brengt natuurlijk meer geld op. Zelfde bullshit als elk jaar een nieuwe windows.

Ja man, ik huil ook echt... Noob, heb een ander leven dan jullie gamers. Hele dag binnen een donker kamertje zitten en red bull drinken en gamen, dat is jullie style. Ik heb de hele dag met vrienden aan m'n volkswagen kever gesluiteld. :bier: Gisteren met me Kever in IJmuiden gestaan bij een bijeenkomst voor oldtimers en muscle cars. Gast, ik heb wel een beter leven dan spelletjes spelen :puh:

Wat zeur je nou?

Jij gaat toch nooit die editor gebruiken sinds je bezig bent met je VW en ik vind het best wel jammer dat je het stereotype ''gamer'' erbij haalt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn 360 zou makkelijk alle nieuwe PS4 en One games kunnen draaien. Maar als ze het alleen voor de nieuwe generaties maken, tja. Dat is dan het enigste waarom mijn 360 het niet zou kunnen draaien. Omdat mijn 360 het niet kan lezen. Maar als hij dat wel kon dan kon die makkelijk al die spellen kunnen afspelen. Microsoft hoeft alleen maar updates te doen. Maar splinternieuwe console brengt natuurlijk meer geld op. Zelfde bullshit als elk jaar een nieuwe windows.

Ik hoop dat je een grap maakt :7

Je rage-post doet anders niet denken dat je heel weinig gamet. Meer dat jíj hier de gefrustreerde gamer bent die er niet tegen kan dat 1 van de zovele updates niet naar LG komt.

Bewerkt: door KoningJesper

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn 360 zou makkelijk alle nieuwe PS4 en One games kunnen draaien. Maar als ze het alleen voor de nieuwe generaties maken, tja. Dat is dan het enigste waarom mijn 360 het niet zou kunnen draaien. Omdat mijn 360 het niet kan lezen. Maar als hij dat wel kon dan kon die makkelijk al die spellen kunnen afspelen. Microsoft hoeft alleen maar updates te doen. Maar splinternieuwe console brengt natuurlijk meer geld op. Zelfde bullshit als elk jaar een nieuwe windows.

Oh nee nee nee! Dat zal niet kunnen vanwege de verouderde hardware. Mijn PC uit 2007 is 1 jaar ouder dan de PS3, maar daar kan ik hedendaagse spellen ook goed op spelen, maar dat kan ik wel op m'n PS4. En in 2007 was mijn PC hyper modern. :puh:

Anyhouse, ik zal me hoe dan ook vermaken met de Editor! Ik heb al even gekloot in de gene op de PC bij m'n oom, niet dat er iets goeds uit is gekomen. Maar ik had er plezier mee. :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn 360 zou makkelijk alle nieuwe PS4 en One games kunnen draaien. Maar als ze het alleen voor de nieuwe generaties maken, tja. Dat is dan het enigste waarom mijn 360 het niet zou kunnen draaien. Omdat mijn 360 het niet kan lezen. Maar als hij dat wel kon dan kon die makkelijk al die spellen kunnen afspelen. Microsoft hoeft alleen maar updates te doen. Maar splinternieuwe console brengt natuurlijk meer geld op. Zelfde bullshit als elk jaar een nieuwe windows.

Ik hoop dat je een grap maakt :7

Je rage-post doet anders niet denken dat je heel weinig gamet. Meer dat jíj hier de gefrustreerde gamer bent die er niet tegen kan dat 1 van de zovele updates niet naar LG komt.

Precies dit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben over het algemeen tegen exclusieve features omdat het veelal voor verdeeldheid zorgt en kwaad bloed zet. En nu ben ik een hypocriet, maar desondanks vind ik het persoonlijk wel jammer dat de PC weer een exclusieve feature verliest. Zo worden alweer een hoop mensen uit de PC markt weerhouden. Dit is veelal te wijten aan pure onwetendheid. Te technisch, te duur, ik kan geen controller gebruiken, ik kan niet gamen vanuit mijn zetel, ... Een hoop argumenten die allemaal weerlegd kunnen worden.

Wat de editor zelf betreft mis ik nog steeds opties om een paar extra voertuigen, objecten of actors bij te spawnen. De enige manier om dat te doen is via mods, iets wat Rockstar glashard tegenwerkt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Fuck Rockstargames!

Mijn 360 zou makkelijk alle nieuwe PS4 en One games kunnen draaien. Maar als ze het alleen voor de nieuwe generaties maken, tja. Dat is dan het enigste waarom mijn 360 het niet zou kunnen draaien. Omdat mijn 360 het niet kan lezen. Maar als hij dat wel kon dan kon die makkelijk al die spellen kunnen afspelen. Microsoft hoeft alleen maar updates te doen. Maar splinternieuwe console brengt natuurlijk meer geld op. Zelfde bullshit als elk jaar een nieuwe windows.

Nee, dat kan hij niet.

Ik snap Rockstar Games en andere volledig dat ze de PS3/X360 achterwege laten. Moesten ze de hedendaagse games ook nog een op de ps3/x360 uitbrengen haalt dat alleen maar de kwaliteit van de Next-Gen consoles omlaag. Waarom denk je anders dat Treyarch niet zelf voor de ps3/X360 editie van Black Ops 3 zorgt ? En de console's zijn veroudert, ze kunnen het niet meer aan, deal with it.

Ja man, ik huil ook echt... Noob, heb een ander leven dan jullie gamers. Hele dag binnen een donker kamertje zitten en red bull drinken en gamen, dat is jullie style. Ik heb de hele dag met vrienden aan m'n volkswagen kever gesluiteld. :bier: Gisteren met me Kever in IJmuiden gestaan bij een bijeenkomst voor oldtimers en muscle cars. Gast, ik heb wel een beter leven dan spelletjes spelen :puh:

Voel je jezelf nu stoer ? :{

Leuk dat jij jouw hobby's hebt, maar daarvoor moet je de onze nog niet afkraken met "hele dag in een donker kamertje zitten....".

Moest het je interesseren, het licht is aan, geen Red Bull of Monster Energy in de buurt, en enkel een ps4 die een film af speelt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Fuck Rockstargames!

Mijn 360 zou makkelijk alle nieuwe PS4 en One games kunnen draaien. Maar als ze het alleen voor de nieuwe generaties maken, tja. Dat is dan het enigste waarom mijn 360 het niet zou kunnen draaien. Omdat mijn 360 het niet kan lezen. Maar als hij dat wel kon dan kon die makkelijk al die spellen kunnen afspelen. Microsoft hoeft alleen maar updates te doen. Maar splinternieuwe console brengt natuurlijk meer geld op. Zelfde bullshit als elk jaar een nieuwe windows.

Nee, dat kan hij niet.

Ik snap Rockstar Games en andere volledig dat ze de PS3/X360 achterwege laten. Moesten ze de hedendaagse games ook nog een op de ps3/x360 uitbrengen haalt dat alleen maar de kwaliteit van de Next-Gen consoles omlaag. Waarom denk je anders dat Treyarch niet zelf voor de ps3/X360 editie van Black Ops 3 zorgt ? En de console's zijn veroudert, ze kunnen het niet meer aan, deal with it.

Ja man, ik huil ook echt... Noob, heb een ander leven dan jullie gamers. Hele dag binnen een donker kamertje zitten en red bull drinken en gamen, dat is jullie style. Ik heb de hele dag met vrienden aan m'n volkswagen kever gesluiteld. :bier: Gisteren met me Kever in IJmuiden gestaan bij een bijeenkomst voor oldtimers en muscle cars. Gast, ik heb wel een beter leven dan spelletjes spelen :puh:

Voel je jezelf nu stoer ? :{

Leuk dat jij jouw hobby's hebt, maar daarvoor moet je de onze nog niet afkraken met "hele dag in een donker kamertje zitten....".

Moest het je interesseren, het licht is aan, geen Red Bull of Monster Energy in de buurt, en enkel een ps4 die een film af speelt.

en het is maar 400 euro een nieuwe console verkoop je oude en je bent er bijna maar dan krijg je ik moet betalen en geen gratis online meer boehoehoe

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja man, ik huil ook echt... Noob, heb een ander leven dan jullie gamers. Hele dag binnen een donker kamertje zitten en red bull drinken en gamen, dat is jullie style. Ik heb de hele dag met vrienden aan m'n volkswagen kever gesluiteld. :bier: Gisteren met me Kever in IJmuiden gestaan bij een bijeenkomst voor oldtimers en muscle cars. Gast, ik heb wel een beter leven dan spelletjes spelen :puh:

Watch out,



We got a badass over here!

LcUjj8N.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar Kevin, waar maak je je dan zo druk om? Owja, ik run een eigen bedrijf waar ik zo'n 10 uur per dag voor onderweg ben dus ik voldoe ook niet echt aan je omschrijving van een Red Bull-drinkende, in een donkere kamer verblijvende gamer.. Je moet je niet op de teentjes laten trappen hoor..

Ontopic: Eindelijk, het is zo ver! Ik ben hier al maanden op aan het wachten. Ik ben benieuwd naar de functionaliteit en verschillende opties.

Bewerkt: door VladjePutini

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Sorry, ben ook de laatste tijd een beetje de lol kwijt in het gamen, juist door andere gamers.

Ik weet ook wel dat ik niet alle gamers moet afkraken als ''in donkere kamer zittende red bull drinkers''. Spijt me daarvoor jongens ;)

piece??? :D :D :D Of gaan we met lege energy blikjes gooien naar de tv op mijn reactie? :puh: :P :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...