Jump to content

Graphics Café


3L1077

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    24

  • JasonStatham

    9

  • RUBENN

    8

  • KoningJesper

    6

Vooral bezig met Blender enzo smile3.gif Al ligt dat door school en games wel een beetje stil puh2.gif Maar dat heb ik vaker wel en dan heb ik opeens weer zin icon_mrgreen.gif

Vind het zelf wel cool hoe jij met Blender omgaat, ik kan dat absoluut niet. Kijk er zeker naar op. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger toen ik 2D games maakte gebruikte ik heel veel Inkscape zeg maar de Gimp van Illustrator. Toen was ik daar ook best wel goed in :puh: Moet her weer eens oppakwn

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Illustrator gebruik ik zelden. Ik kan er niet zo goed mee overweg, maar zou er graag meer mee doen. Zo'n tekeningen vind ik enorm cool (zoals bijvoorbeeld Silverbyte), maar ik vrees dat het een beetje te laat is om me daar nu nog in te storten. Het enige dat ik echt kan in Illustrator is een afbeelding vectoriseren, en dat is een daaaamn handige functie... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Image trace? Zeer handig indd! Gebruik het zelf vaak om crappy-pixel-logo's in delen om te zetten naar vector.

Persoonlijk vind ik Illustrator de leukste van de drie. :Y

En als je met de pentool in PS overweg kan heb je één van de meest belangrijke functies van Illustrator ook zo door. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie gebruikt er hier trouwens allemaal GIMP/Inkscape/Paint? Of zou ermee willen beginnen?

Ik wil een statement doen in jullie richting. Het is NIET omdat jouw programma niets kost, of niet zo'n grote naam heeft, dat het hier en in heel dit subforum niet welkom is. Integendeel, ik, en zelfs andere Photoshoppers, Illustrator-ers, en anderen, zouden dolgraag jullie creaties zien. Ik heb het idee dat ik hier alleen mensen zie die goed met PS overweg kunnen, dat anderen zich schamen. Nee! Komaan, laat wat zien! Ook mijn grafische carrière is door dit forum wat het is. Dus doe ons een plezier, en deel je werk, of begin zelfs met graphics.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...