Jump to content

Graphics Café


3L1077

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    24

  • JasonStatham

    9

  • RUBENN

    8

  • KoningJesper

    6

Ik ben ook vaak uren bezig met een design. Een poster bijvoorbeeld duurt soms zelfs zes uren voordat ik helemaal tevreden ben. Ben helaas soms wat té perfectionistisch op dat gebied...

Heeft iemand overigens nog tutorials / psd's die aan te raden zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Voor de Nederlanders (en de Belgen die het niet erg vinden om een eindje te reizen): tot en met 7 februari is in de KunstHal te Rotterdam Keith Haring: The Political Line te zien. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ben absoluut van plan om te gaan. Keith Haring is een belangrijk figuur uit de kunstgeschiedenis en voor mij persoonlijk een grote bron van inspiratie, zowel beeldend als qua gedachtegoed.

Meer info kun je hier vinden!

Link to comment
Delen op andere websites

Eergisteren had ik voor de 'lol' Photoshop CC geïnstalleerd, puur om uit te vogelen hoe alles werkt. Nadat ik 't eerdergenoemde had gedaan,

probeerde ik vervolgens 'n handtekening te maken... Sja, ik bakte er eerlijk gezegd niets van, gezien dit m'n eerste keer was dat ik met het programma werkte. En nu streef ik er zoveel mogelijk naar om video's, tutorials etc. te kijken om beter te worden. :D

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Goedemorgen beste Bohemen, ik moet morgennacht het een en ander inleveren voor school, onder ander een opdracht met Illustrator. Ik heb 0 ervaring met dat programma, weet iemand toevallig een supertutorial waar ik in een korte tijd heel veel van kan leren?

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Good-tuturials.com schijnt ook goede te hebben, heb er zelf nog niet veel gebruik van gemaakt eigenlijk. :7 Denk niet dat er één basis-tut is waarmee je superveel leert, het is gewoon veel doen. Heb je nooit les gehad in Illustrator? Aangezien je er wel een opdracht mee moet maken? Mocht je specifieke vragen hebben, dan kan je me altijd vragen! En andere misschien ook wel. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...