Jump to content

Film Café


KoningJesper

Recommended Posts

Echt de moeite waard? Ben sowieso niet snel weg van romantische drama's, maar Brooklyn is nog steeds een van de beste films die ik heb gezien dit jaar. (Technisch een 2015-film, maar verscheen pas in maart hier... Daar kan ik trouwens echt slecht tegen frown.gif)

Misschien even Carol kijken? Ook een romantisch drama, uit 2015, en tevens ijzersterk.

Dat is inderdaad een ijzersterke film! Ik heb die vorig jaar in de herfst gezien bij een "PAC-festival" smile3.gif

Blijkbaar dacht Pathé van laten we aftrappen met meteen de beste film op het programma, want wat steekt die goed in mekaar. Werkelijk een bijzonder authentieke verfilming van een lesbische relatie in de jaren 50.

Ben nooit echt een fan geweest van Harry Potter, maar Fantastic Beasts gaat vandaag in première. Ik ben benieuwd! smile3.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    27

  • Dotz

    10

  • 3L1077

    8

  • ThunderDuck

    7

Ik heb echt een liefde voor films uit de jaren tachtig en negentig, dus ik ben net nog langs een videotheek gegaan die oude verhuurde films verkoopt en ik vond toevallig Dirty Dancing voor maar twee euro daar. Dat is best wel goedkoop dus ik heb hem maar gekocht, ik heb daar ook Scarface, Reservoir Dogs en Kill Bill gekocht een tijdje geldden. Het is altijd wel leuk om even wat rond te kijken daar. Veel mensen vragen mij ook waarom ik eigenlijk nog fysieke films of muziek koop en ik vind het zelf mooier om gewoon een soort van collectie te hebben thuis in plaats van op de computer haha. :)

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Vreemd. Nou, vaak moet ik op de pot van bepaalde scores. Ik ga er sowieso heen! smile3.gif

Laat vooral weten wat je ervan vond als je hem gezien hebt. Jammer dat die ook hier weer weken later verschijnt dan overzees boos.gif

Eigenlijk is het juist niet vreemd en in de lijn der verwachting, gameverfilmingen zijn nou eenmaal gedoemd om niet in de smaak te vallen bij critici (en in de meeste gevallen ook niet bij fans van de series). Natuurlijk kan je een film zijn kwaliteit niet vertellen aan de hand van een gemiddelde cijfer op een 1 tot 100 schaal, maar het is toch jammer dat ook deze niet goed ontvangen is. Met namen als Fassbender, Jeremy Irons en Cotillard en een regisseur die vorig jaar nog met Macbeth een mooie historische oorlogsdrama wist neer te zetten, had ik toch anders gehoopt.

Op naar de Splinter Cell film met Tom Hardy (loveit.gif) als Sam Fisher himself dan maar puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was wel benieuwd hoe het er bij jullie voor staat, maar ik denk dat jullie met de AC film geluk hebben. Althans, dat suggereert een steekproef die ik heb gedaan met 4 andere films op IMDb met een Wide release: Passengers, Nocturnal Animals, Arrival en Fantastic Beasts.

Op Fantastic Beasts na die bij jullie 1 dag eerder verscheen, was de rest minstens een week later bij jullie. En in het geval van Nocturnal Animals moet die nog verschijnen op 11 januari, welke bij ons al 3 weken te zien is.

Link to comment
Delen op andere websites

Kent iemand hier de serie "The 100" Net klaar met kijken op netflix, prachtige serie!

Dit is het film café :t

Zonder dollen, ik raad iedereen met Netflix aan om Stranger Things te kijken, echt een geweldige serie! :klap:

Ik zal even kijken of The 100 wat interessants is :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...