GTAGames.nl
KoningJesper

Film Café

82 berichten in dit onderwerp

Op dat kanaal nog meer rembo & rembo, noice! (kwam er via dumpert) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

De eerste James Bond-acteur die het leven laat, is een feit: Roger Moore is op 89-jarige leeftijd overleden. :-(

arogermoore.jpg

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga vanavond A Star Is Born in de bioscoop kijken. De film heeft inmiddels een score van 95 op Rotten Tomatoes en ik ben zelf een grote fan van Lady Gaga die haar eerste hoofdrol in deze film speelt. Er wordt nu al gespeculeerd over de Oscars die deze film gaat pakken, dus ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de film!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 10/3/2018 om 08:07, Asphyxiated zei:

Ik ga vanavond A Star Is Born in de bioscoop kijken. De film heeft inmiddels een score van 95 op Rotten Tomatoes en ik ben zelf een grote fan van Lady Gaga die haar eerste hoofdrol in deze film speelt. Er wordt nu al gespeculeerd over de Oscars die deze film gaat pakken, dus ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de film!

Hoe beviel die? Ik ga dinsdag zien.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 5-10-2018 om 08:38, FrankyFourFingers zei:

Hoe beviel die? Ik ga dinsdag zien.

Sorry voor de late reactie; omdat ik een Lady Gaga fan ben, ben ik niet de meest neutrale persoon om het te vragen maar ik vond het heel goed. Ik vind wel dat ik het gevoel had dat er iets mist in de film, het gaat misschien een beetje te snel.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.