Jump to content

Rainbow Six Siege Crew - Xbox One


super_senne

Recommended Posts

Beste mensen...

Ik heb rainbow six siege voor de Xbox one gepreorderd, maar mijn vrienden geloven niet in die game...

Dus moet ik mensen kennen die het wel met mij willen spelen...

Wanneer nodig stuur ik mijn GT.

Waar? Xbox one

Wat? R6 siege

Hoe? Met een controller

Waarom? Ik heb geen vrienden boos.gif

Groeten senne...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er héél veel animo zal zijn, dus je zult ze extra hard moeten gaan zoeken. Doch wens ik je het beste!

Waar slaat dat nou weer op? :7 Dit is een spel waar heel veel mensen naar uit kijken. (Ik had bijv. graag mee gedaan mits ik geen PS4 had)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er héél veel animo zal zijn, dus je zult ze extra hard moeten gaan zoeken. Doch wens ik je het beste!

Waar slaat dat nou weer op? :7 Dit is een spel waar heel veel mensen naar uit kijken. (Ik had bijv. graag mee gedaan mits ik geen PS4 had)

Volgens mij had ik m'n voorgaande post met enigermate verkeerd verwoord. Ik had het niet over het algemeen publiek, maar over het gros dat

Rainbow Six Siege speelt op het forum. Misschien is het nu wat meer verduidelijkt voor je.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Okay... Maar je hebt alleen toegang tot de beta als je hem ge preordert heb toch?

Je kan je ook gewoon via de officiële Rainbow Six site jezelf in de "wachtlijst" zetten, dan ben je niet zeker van je plaatsje maar heb je wel kans.

Daarbij kan je gewoon een winkel binnenstappen om hem te pre-orderen en na de beta de game annuleren.

Ikzelf had zeer graag met je meegespeeld maar heb hem voor de PC gepre-orderd. :/

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Daarbij kan je gewoon een winkel binnenstappen om hem te pre-orderen en na de beta de game annuleren.

Dit inderdaad. Had online bij game mania gepreorderd. Vervolgens code opgehaald en online de bestelling gecancelled. Hoefde geen aanbetaling te doen, omdat ik een vaste klant ben. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...