Jump to content

L.A. Noire


Scarface92

Recommended Posts

Can-you-run-it is echt compleet onbetrouwbaar. Met Intel graphics gaat het helaas waarschijnlijk niet lukken. Daarnaast: zorg dat je een controller hebt die je op je PC kan aansluiten als je L.A. Noire op PC wilt spelen. De controller vibreert als je nabij een hint bent, maar die functionaliteit mis je op de PC want toetsenborden hebben dat niet ingebouwd.

dat met de controller komt wel goed ik wou er toevallig volgende week beginnen met sparen voor zo'n controller van 30 euro zo'n Xbox 360 model
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    88

  • PrioX

    29

  • Bassieboy35

    29

  • Flokkert

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gaat lastig worden met een Intel HD. Qua graphics zijn Bully en LA Noire ook niet echt aan elkaar gelijk. ~Ik heb ook een Intel HD en kan ook Bully aan maar zeker geen LA Noire. Ik zou m gwn voor de PS3 kopen in de budget bak of op marktplaats.

bedankt voor het antwoord.maar ik heb hem al voor de ps3 maar ik schaf hem wel aan als ik een betere PC hebt.want ik wou de PC versie hebben naast de ps3 versie.

Er zijn toch niet echt interessante mods voor LA Noire?

Link to comment
Delen op andere websites

Can-you-run-it is echt compleet onbetrouwbaar. Met Intel graphics gaat het helaas waarschijnlijk niet lukken. Daarnaast: zorg dat je een controller hebt die je op je PC kan aansluiten als je L.A. Noire op PC wilt spelen. De controller vibreert als je nabij een hint bent, maar die functionaliteit mis je op de PC want toetsenborden hebben dat niet ingebouwd.

dat met de controller komt wel goed ik wou er toevallig volgende week beginnen met sparen voor zo'n controller van 30 euro zo'n Xbox 360 model

Je kan ook gewoon een PS3-controller gebruiken met een daarbehorend programma(kom ze even niet om de naam.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Inmiddels zullen er vast al wel een aantal forumleden zijn die de nieuwe versie van LA Noire gespeeld hebben, dus deze is voor jullie: Ik heb begrepen dat de DLC's ook aan de game zijn toegevoegd. Moet ik me dan voorstellen dat deze met het originele spel zijn verweven, of hoe zit dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...