Jump to content

Rundfunk (NPO3)


RUBENN

Recommended Posts

Rundfunk

Rundfunk is was enkele weken geleden (10 tot 14 augustus) op tv bij 3LAB, een programma die jonge makers zendtijd geven om een evt. langer programma te introduceren. Afleveringen duren ruim 10 minuten en zitten vol absurde humor, die soms op wel op het randje zit. Ik ken Rundfunk nog maar net, vandaar nu pas een topic.

Om een idee van de serie te krijgen:

Of zoals de NPO beschijft:

Absurdistisch, bizar, onethisch, lomp, snoeihard en op zijn tijd een flirt met poëzie. Dat is Rundfunk! De twee beste vrienden Erik en Tim zitten op een totaal geflipte middelbare school. De leraar Duits heeft een dubieuze fascinatie voor een bekende Oostenrijkse politicus uit de jaren ‘30, de conrector speelt het liefst met de borsten van de Chinese maaltijdbezorgster en de tekenlerares betrekt alles op haar ongeremde geilheid.

Afspeellijst van de vijf aflevingen:

Persoonlijk houd ik wel van deze absurde humor en heb ik er erg om kunnen lachen!

Heeft één van jullie het gezien? Of mocht je het nu zien, wat is jullie mening?

Bewerkt: door RUBENN
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RUBENN

    12

  • Nyltje

    10

  • NickOwnage

    3

  • KoningJesper

    3

Kostelijk vermakend dit. :D 'n Tijd geleden keek ik daar nog geregeld naar, nu is het maar sporadisch of helemaal niet meer. Eén ding is wel

zeker: Het is echt 'n enorm lachwekkende serie met veel droge humor. :7

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Zie openingspost:

'Rundfunk is was enkele weken geleden (10 tot 14 augustus) op tv bij 3LAB'

:7

Is al geweest dus. Top dat ik niet de enige ben die het leuk vind, zie namelijk veel comments op internet die het té ver vinden gaan. Soms ook wel begrijpelijk soms :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zie openingspost:

'Rundfunk is was enkele weken geleden (10 tot 14 augustus) op tv bij 3LAB'

:7

Is al geweest dus. Top dat ik niet de enige ben die het leuk vind, zie namelijk veel comments op internet die het té ver vinden gaan. Soms ook wel begrijpelijk soms :7

Ja dat begreep ik nog wel, maar het is toch iets van de beste van TVLAB komen in t zenderpakket TV ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Ah oke :puh: 3Lab is van NPO en gewoon te zien op 3. Geen speciale pakketten nodig dus. Denk dat je dat bedoelt? TVLAB kwam me iets bekend voor maar is dus hetzelfde als 3Lab.

Je begrijpt me verkeerd ;)

Ik dacht dat de programma's die het beste ontvangen werden opgenomen werden in t vaste dagelijkse/wekelijkse aanbod :) Net zoals met de Lays Verkiezingen (Patatje Joppie) om maar een heel lomp voorbeeld te nemen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...