Jump to content

Wat vind jij ervan dat rockstar


sabinee1995

Recommended Posts

Stopt met updates uit te brengen voor de ps3 en xbox 360.

Zelf persoonlijk vind ik het goed dat rockstar er een punt achter zet. De ps3 kan niet veel meer hebben en er was een grote kans dat ze game zou gaan laggen als rockstar door zou gaan met updates uit te brengen voor de old-gen versies.

Ik ben benieuwt wat jullie er nou van vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik er van vind dat Rockstar dit doet

Enigsins wel goed i.v.m dat de oude consoles het nieuwe niet meer aan kunnen

Maar vind het ook wel weer jammer voor de mensen die dus een ps3 en/of Xbox 360 hebben en mischien wel al een zuur verdiende centjes hebben besteed aan een spel van bijna 70 euro

Link to comment
Delen op andere websites

Maar vind het ook wel weer jammer voor de mensen die dus een ps3 en/of Xbox 360 hebben en mischien wel al een zuur verdiende centjes hebben besteed aan een spel van bijna 70 euro

Ik vind dat GTA V meer uit die 70 euro haalt dan de meeste andere gamebedrijven. ;)

Zoals ook in een ander topic vermeldt de juiste keuze. Meer kunnen de Old-gen niet aan volgens statements van Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt zo'n dubbel gevoel hierbij. Enerzijds is het wel volkomen terecht dat R* definitief een punt erachter zet, zoals jij het al in de bovenstaande post zei dat de oudere consoles het niet meer aankunnen. Dat moeten we eenmaal gebruikelijk aanvaarden. Echter kwam dit voor mij (althans) op één abrupt moment, en ik wist wel dat ze op 'n gegeven moment zouden stoppen, maar niet zo spoedig. Desalniettemin kunnen we niet alles continue blijven ondersteunen, de tijd staat niet stil.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst dacht ik, ah jammer en kut voor de LG-owners, die verdienen het wel. Maar toen las ik alle reacties (hier, op GTAForums.com en op reddit) en begon mn "medelijden" heel erg te zakken. Na die reacties dacht ik ook van, ach prima gedaan R*, moeten ze maar niet zo verschrikkelijk ondankbaar zijn.

Ik las bijvoorbeeld: "Wij LG-owners hebben 60 euro besteed en dasrom moet die uodate komen"

WTF. Dat sloeg echt helemaal nergens op. Je hebt 60 euro betaald voor een spel wat op de release al ongelooflijk compleet was, completer dsn het gemiddelde hedendaagse spel en daarna zijn er alleen maar meer updates gekomen waar volgens mij tot nu toe 95% van naar LG is gekomen. Hoe durf je dsn nog te zeuren. Na elk ander spel was er geen 1 gratis update meer gewrest.

En buiten dat kunnen de PS3/XBOX 360 het gwn nirt aan. Dan kan je R* wel gaan aanklagen en uitschelden masr daar kunnen ze helemaal niks aan doen. Bovendien is R* nog tot het uiterste gegaan zodat bijv IGG nog naar LG kon, waar EA en Activision al lang hadden opgegeven

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik tachtig euro heb betaald voor een gloednieuw spel maakt mij niks meer uit, ik hoop in ieder geval gewoon dat Rockstar Games het online gedeelte blijft in de gaten houden. Natuurlijk is het heel teleurstellend, maar na twee jaar hebben moeten we het stokje doorgeven aan een nieuwe generatie consoles. :)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA V is er al ruim twee jaar voor de PS3, een einde mag er wel ooit aan komen. Daarnaast werden die updates toch elke keer weer slecht ontvangen door een groot gedeelte van de spelers en werden die auto's letterlijk 3 maal zo duur als hun voorgangers, terwijl ze er op prestaties amper op vooruit gingen. Maar ik snap niet hoezo iedereen hier zo graag eventjes bij stilstaat, men moet wakker worden en massaal om Singe Player DLC eisen. # Occupy Edinburgh, wie doet er met me mee?

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het niet zo heel erg. Behalve dat we misschien wel dan de eventuele DLC missen die single player is, denk ik.

Dus dat er voor Online geen updates meer komen vind ik niet zo erg. Maar ik zal het wel jammer vinden als de Old gen de DLC zal missen als die voor single player is.

Maar, ik verwacht wel dat Rockstar blijft doorgaan met het beveiligen van Old gen. Hackers/cheaters moeten gewoon worden aangepakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar rockstar zet waarschijnlijk helemaal niet definitief een punt achter updates voor ps3 en xbox 360.

Ze hebben gezegt dat De Freemode update alleen beschikbaar word voor PlayStation 4, Xbox One en PC en dat updates zoals deze alleen mogelijk op de meer geavanceerde systemen zijn.

Toekomstige, minder eisende updates zullen dus mogelijk nog wel verschijnen voor de PlayStation 3 en Xbox 360 versies van de game.

Source: http://www.videogame...d_xbox_360.html

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

Maar vind het ook wel weer jammer voor de mensen die dus een ps3 en/of Xbox 360 hebben en mischien wel al een zuur verdiende centjes hebben besteed aan een spel van bijna 70 euro

Ik vind dat GTA V meer uit die 70 euro haalt dan de meeste andere gamebedrijven. ;)

Zoals ook in een ander topic vermeldt de juiste keuze. Meer kunnen de Old-gen niet aan volgens statements van Rockstar.

Dit dus.. de meeste games worden na een paar maandjes saai, terwijl gta5 na 3 jaar nog steeds leuk is.

Verders is het denk ik een goede zaak dat ze zich gaan focussen op de current gen, nu kunnen ze zich gaan richten op wat er mogelijk is met de current gen ipv constant rekening te moeten houden met de last gen. Dit komt straks ook gta 6 weer ten goede.

En er zullen vast nog wel wat nieuwe auto's en kleertjes naar last gen komen denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een domme vraag maar;

- Moet je met een updat altijd alleen maar dingen toevoegen?

- Of kun je ook dingen vervangen door iets anders?

Vanwaar deze vraag.

Misschien kan Rockstar met een update een aantal huidige missies eruit halen en deze vervangen door een nieuwe missie?

Hetzelfde geldt voor races, survivals, death matches, enz.

Op deze manier vraag je niet steeds meer van een console.

(Ik speel GTA Online op een PS3. Misschien volgend jaar een PS4 aanschaffen).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Omdat niemand toch 'n antwoord geeft op jouw vragen, beantwoord ik ze maar;

1.) In principe hoeft dat niet persé, meestal doen gameontwikkelaars het wel om de spelers extra op prijs te stellen én om hun fan-base niet te verliezen. Men breng namelijk ook wel 's updates uit om 'n aantal lastige, grote fouten eruit te halen. Kort samengevat; Nee, het hoeft niet altijd.

2.) Dat is best wel mogelijk. Echter, je verknoeid dan de hele game ermee, alles werkt achteraf niet meer naar behoren. Ik snap enerzijds dan ook niet waarom men (super)graag updates eruit wil hebben, en het vervolgens wil vervangen voor nieuwe(n). Ik bedoel, je verpest hoogstwaarschijnlijk het speelplezier voor anderen die wellicht 't helemaal niet wilden. Maar goed, mensen kunnen daar uiteraard wel anders over denken.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je antwoord.

Vanwaar mijn vraag.

De missie Coveted is immers ook al verdwenen.

En ik vond dat best een leuke missie.

Al zijn er nu ook nog steeds leuke missies om tig keer te spelen.

Als Rockstar stopt met updates voor de PS3 en Xbox 360 kan ik dat begrijpen.

Wat updates betreft voor deze consoles vind ik het nu niet heel duidelijk.

Of deze er nog wel of niet meer komen wachten we maar af.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...