Jump to content

Max Payne 3


Flitskikker

Recommended Posts

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    18

  • Sjaakswabber

    16

  • GuitarGuy666

    12

  • Sammie_GTA

    12

  • 2 weken later...

Erg mooi die screenshots en het interview. Deze game ga ik zeker in de gaten houden, heb de vorige twee delen wel eens gespeeld maar niet echt heel fanatiek. Zit er over na te denken om ze toch maar even aan te schaffen voor de PS2, vond met name de bullettime optie altijd erg gaaf. Ben benieuwd naar gameplay video's van deeltje drie, ook de multiplayer mogelijkheid lijkt me een leuke toevoeging.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ziet er erg mooi uit... ik vraag me af hoe ze nu de game gaan neerzetten, nog steeds 1 story 1 way to go... of misschien toch meerdere wegen ( dat je zelf ook invloed heb op het verhaal )

bijde zal ik wel mooi vinden, zolang het verhaal en de sfeer maar sterk blijft :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Deze game ga is sowieso aanschaffen. De recensies en previews zijn allemaal erg goed en de graphics zien er prachtig uit. Ook vet dat het zich Sao Paulo afspeelt.

Het is alleen bekend dat het in de lente van 2012 uitkomt toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Deze game ga is sowieso aanschaffen. De recensies en previews zijn allemaal erg goed en de graphics zien er prachtig uit. Ook vet dat het zich Sao Paulo afspeelt.

Het is alleen bekend dat het in de lente van 2012 uitkomt toch?

Maart 2012 bron

voor de rest is er inderdaad nog niet veel meer over bekend, dan dat hier staat ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nieuwe Max Payne 3 screenshots !



maxpayne3screens_102911153.jpg

Certain areas of the environment will trigger a special Bullet Time® sequence, allowing Max to unleash even more devastation on his foes.

maxpayne3screens_102911139.jpg

In Max Payne 3, every bullet is individually modeled allowing for Bullet Time precision during intense battles.

maxpayne3screens_102911152.jpg

Enemies will react dynamically to injuries as they’re inflicted.

maxpayne3screens_102911144.jpg

Max reaches out to brace himself during his signature shoot-dodge maneuver, thanks to advancements in Natural Motion's Euphoria character behavior system.

bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/19441/new-max-payne-3-screenshots.html

Ziet er allemaal weer mooi uit :tu:

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...