Jump to content

Dure sleutel


KoningJesper

Recommended Posts

Hallo, ik heb een beetje een vreemde vraag, maar in mn omgeving en op internet wist niemand het.

Omdat ik geblesseerd ben aan mn knie, heb ik op school de liftsleutel gekregen. Deze ben ik natuurlijk gvd kwijt geraakt. Blijkt dat je 35 (!) euro moet betalen als je m kwijt bent. Ik vroeg me af wrm deze prijs zo hoog was. Is dit een speciale sleutel? Hij zit er namelijk gwn normaal uit.

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Eigen schuld. Je had je knie maar niet moeten bezeren :) In de oertijd was je nu opgegeten door een dinosauriër, maar helaas geldt het principe van survival of the fittest niet meer in de moderne wereld.

Of in de romeinse tijd je ballen tussen twee bakstenen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik heb een beetje een vreemde vraag, maar in mn omgeving en op internet wist niemand het.

Omdat ik geblesseerd ben aan mn knie, heb ik op school de liftsleutel gekregen. Deze ben ik natuurlijk gvd kwijt geraakt. Blijkt dat je 35 (!) euro moet betalen als je m kwijt bent. Ik vroeg me af wrm deze prijs zo hoog was. Is dit een speciale sleutel? Hij zit er namelijk gwn normaal uit.

Is dat niet van te voren gemeld?

en 2.: Zijn er meerdere sleutels?

Zo ja, zorg dat een vriend die sleutel krijgt. Drna peilen wat het kost om een nieuwe sleutel te laten maken. Kost het minder dan 35 euro dan maak je winst.

Zo nee, dan verklaard dat misschien de prijs :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt sleutels met en zonder certificaat. Sleutels zonder certificaat zijn voor een klein bedrag bij te maken, maar bij sleutels met certificaat ligt dat anders. Juist omdat die niet zomaar bijgemaakt mogen worden, liggen de kosten hoger.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...