Jump to content

Jumbo of Albert Heijn?


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Naar mijn weten is Jumbo een Franchise en AH niet.

Van de Jumbo-winkels is ongeveer 2/3 van een franchise-ondernemer, en bij AH een kleine 1/3. Maar dat terzijde.

Ik ben het wel eens met wat enkele anderen zeggen; Willen ze je bij de een niet, prima, dan aan de slag bij een ander. Vakkenvullers kunnen ze altijd wel gebruiken bij de AH volgens mij, en als het beter verdient zou je een dief van je eigen portemonnee zijn wanneer je het niet doet.

Mijn vrouw werkt inmiddels zo'n 8 jaar bij Jumbo, en als iets ons duidelijk is, is dat als ze bij Jumbo niet tevreden zijn over iemand, ze er niet moeilijk doen om die er uit te werken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    14

  • NicolaB

    5

  • .Sharingan

    4

  • ERRWINS

    3

Mijn vrouw werkt inmiddels zo'n 8 jaar bij Jumbo, en als iets ons duidelijk is, is dat als ze bij Jumbo niet tevreden zijn over iemand, ze er niet moeilijk doen om die er uit te werken.

Zo nu en dan merk ik ook weleens dat ze me eruit willen ja. Die loser van een baas heeft zelfs tegen me gezegd dat ik maar een andere baan moet zoeken omdat het niet naar z'n zin is maar ik ben gebleven om hem te kisten.

Hmm, crap... Misschien op andere dagen en tijden werken. Ken je trouwens iemand die bij die AH werkt? Misschien in de klas ofzo. Dan kan je vragen hoe het daar is om te werken bij die AH. Ik maakte ook de switch omdat ik van een klasgenoot het hoorde dat juist die supermarkt wel relaxed was.

Gedaan, desbetreffende persoon reageerde positief :)

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn weten is Jumbo een Franchise en AH niet.

Van de Jumbo-winkels is ongeveer 2/3 van een franchise-ondernemer, en bij AH een kleine 1/3. Maar dat terzijde.

Mag ik vragen waarop jij dat baseert?

Natuurlijk zijn er ondernemers die onder de vlag van Jumbo opereren, echter zijn dit er niet veel. Zowel AH en Jumbo hebben veel filialen en beide hebben geen ideale formule voor franchise. Jumbo heeft zoveel regels waaraan een ondernemer moet voldoen, dat het niet meer leuk winkeltje spelen is.

Als ik C1000 erbij mag betrekken, dat was een echte ondernemersformule.

EDIT:

Om voor te werken, kies AH. Ik heb voor Jumbo gewerkt, zowel filiaal als ondernemer, en het is erg wennen. Maar, ik moet toegeven dat bij een ondernemer veel relaxter werken is dan bij een filiaal.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Van de Jumbo-winkels is ongeveer 2/3 van een franchise-ondernemer, en bij AH een kleine 1/3. Maar dat terzijde.

Mag ik vragen waarop jij dat baseert?

Uiteraard mag jij dat. Ik heb mijn info van het grote internet. Om precies te zijn van deze en deze site. Nou weet ik dat het internet niet altijd even betrouwbaar is, maar hier durf ik wel te denken dat het accuraat is.

Maar laten we niet teveel van het onderwerp afwijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo nu en dan merk ik ook weleens dat ze me eruit willen ja. Die loser van een baas heeft zelfs tegen me gezegd dat ik maar een andere baan moet zoeken omdat het niet naar z'n zin is maar ik ben gebleven om hem te kisten.

Waarschijnlijk veegt ie zijn kont af aan je pasfoto's, als ie je er echt uit wilt hebben stond je allang op straat.

Enige die gekist wordt ben jezelf want je werkt voor ruim 1 euro minder per uur dan wat je bij de concurrent zou verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke. Mijn account kom ik niet meer op, er word aangegeven dat "de gebruiker niet meer bestaat". Als ik een mail stuur naar mijn baas word ik genegeerd. Maar ik ben niet ontslagen. Tenminste, dat is mij niet verteld... :{

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 11 maanden later...

De kop is er af, ik heb vandaag mijn ontslag gehad. Omdat ik, jawel, niet naar het toilet mocht maar dit toch deed. Ben toen ik het topic maakte niet weg gegaan omdat het net m'n eerste baantje was en niet gelijk weg wilde. Misschien dat ik binnenkort alsnog naar de Albert Heijn rijd om een sollicitatie formulier aan te vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

De kop is er af, ik heb vandaag mijn ontslag gehad. Omdat ik, jawel, niet naar het toilet mocht maar dit toch deed. Ben toen ik het topic maakte niet weg gegaan omdat het net m'n eerste baantje was en niet gelijk weg wilde. Misschien dat ik binnenkort alsnog naar de Albert Heijn rijd om een sollicitatie formulier aan te vragen.

Bezwaar maken, ze mogen je niet eens een officiële waarschuwing geven, omdat je je norm niet haalt. Zelf werk ik ook bij de Jumbo (zoals je weet ;)) en heb ik het naar mijn zin. Sta deels magazijn en deels AGF. Toen ik net begon als vulploeg, had ik ook een klote leidinggevende, maar we zijn met bijna alle DKW medewerkers naar de filiaalmanager gegaan en die heeft er werk van gemaakt. Waarom stelde je niet zoiets voor?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...