Jump to content
Joriz

Feest: Twee jaar Grand Theft Auto Online!


Twee weken terug was het al dat Grand Theft Auto V twee jaar uit is. Dit nieuwe paradepaartje van Rockstar Games was toen zo bijzonder dat ze zelfs alle grote fansites in New York uitnodigde om het spel te komen spelen. Al was GTA Online vanaf het begin al fantastisch is het spel natuurlijk enorm gegroeid mede dankzij de vele gratis uitbreidingen. Mede dankzij de Heists is GTA Online echt een spel opzich geworden. Gefeliciteerd dus met de tweede verjaardag van Grand Theft Auto Online!

Het originele GTA Online is wel iets anders dan het huidige

Aangezien in de toekomst ook de focus bij Rockstar Games op Online blijft liggen zijn we voorlopig nog niet van dit spel af! Daarom ben ik ook zeer benieuwd wat de toekomst gaat brengen!

Speel jij ook nog steeds GTA Online? Of speel je ondertussen meer andere spellen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Twee jaar alweer. De tijd vliegt toch. De eerste paar maanden heeft GTA:Online me zeker vele uurtjes zoet gehouden, maar de laatste tijd focus ik me toch meer op andere games. Natuurlijk probeer ik er wel bij te zijn als er eens een PS3-meeting is hier op het forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 jaar GTA:O en ik ben nogsteeds geen level 120. :t

Dan doe je iets niet goed. :7

Ik weet nog wel dat jij, Dipsie en ik z'n RP glitch deden bij een race. Ben zelf 5 levels omhoog gegaan toen, omdat ik jullie level 120 gunde. :puh:

Bewerkt: door ezra24rct3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Speel jij ook nog steeds GTA Online?

Ik heb maar heel kort Online gespeeld. Heeft natuurlijk alles te maken met de geboorte van m'n oudste in die tijd, dat ik er bij de release amper wat mee gedaan heb. En toen m'n Gold voorbij was (tja, Xbox360) had ik geen zin om speciaal daarvoor nieuwe aan te schaffen. Ben zelf ook meer iemand van de singleplayer, en nu (vrijwel) iedereen is overgestapt naar de PS4 of One speel ik het ook al niet meer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...