Jump to content
Joriz

Muziekvideo: "United States of Whatever" in GTA5!


United States of Whatever! De oude rotten op het forum kennen dit nummer vast nog, maar nog niet in dit GTA jasje. Deze muziekhit uit 2002 is namelijk door icanteven nagemaakt in Grand Theft Auto V met de Rockstar Editor. Zoals je in de onderstaande video kunt zien heeft hij wel vals gespeeld met het namaken van deze mooie videoclip. Zo heeft hij Adobe After Effects gebruikt voor alle effecten die niet standaard in de editor zitten en alles afgemonteerd met Adobe Premiere. Dit alles levert de onderstaande geniale muziekvideo op. loveit.gif

Ben je ook een GTA nieuwtje tegen gekomen of heb je zelf een wat gemaakt wat je met iedereen wilt delen laat het me dan weten zodat het ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron video:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuk gedaan

Maar net als het (nieuws) bericht wat is geplaatst van Alle Kuruma's moeten worden afgefikt!

Vind ik dat dit artikel net zo goed niet thuis hoort in of op de nieuws pagina het is geen (belangrijk) nieuws van Rockstar of ander belangrijk nieuws voor of over GTA Games

Iedereen die dan een video maakt of het nou mooi is of niet kan dan in of de nieuws pagina komen dat vind ik daar niet horen daar is een apart topic voor toch

Als het nu echt een super video is waar echt alles in zit waar veel energy is in gestoken en alleen met de R* Editor gemaakt is dan zou het mischien wel een keer in of op de nieuws pagina kunnen maar video's / berichten als deze nee dat hoort niet op de nieuws pagina vind ik

Bewerkt: door Pino1982

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk gedaan

Maar net als het (nieuws) bericht wat is geplaatst van Alle Kuruma's moeten worden afgefikt!

Vind ik dat dit artikel net zo goed niet thuis hoort in of op de nieuws pagina het is geen (belangrijk) nieuws van Rockstar of ander belangrijk nieuws voor of over GTA Games

Iedereen die dan een video maakt of het nou mooi is of niet kan dan in of de nieuws pagina komen dat vind ik

Als het nu echt een super video is waar echt alles in zit waar veel energy is in gestoken en alleen met de R* Editor gemaakt is dan zou het mischien wel een keer in of op de nieuws pagina kunnen maar video's / berichten als deze nee dat hoort niet op de nieuws pagina vind ik

daar niet horen daar is een apart topic voor toch dat is al vanaf het begin volgens mij. xD Bewerkt: door super_senne

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...