Jump to content
Joriz

Zo ziet GTAV eruit met een Oculus Rift!


Met de next-gen versie van GTA5 werd de nieuwe first person mode toegevoegd. Al snel werd voor de release van de PC versie gespeculeerd dat je dan ook met 3D bril door Los Santos zou heen kunnen lopen. Al klinkt zoiets natuurlijk heel cool had Rockstar Games dit niet geïmplementeerd in het spel, waarschijnlijk omdat nauwelijks nog mensen een 3D bril zoals de Oculus Rift hebben.

Met software van derden is het nu wel mogelijk om met je Oculus Rift door Grand Theft Auto V heen te lopen. Met de betaalde software van VorpX is dit nu mogelijk (uitleg), al werkt dit helaas niet in GTA Online aangezien je dan als cheater kan worden aangezien en door Rockstar Games kan worden gebanned. Helaas moet je dus uitkijken met dit soort tools en is het jammer dat Rockstar Games niet deze stap vooruit heeft genomen.

De heren van Young Bones Gaming hebben GTA5 met Oculus Rift en deze software getest en dit opgenomen, al is het voor ons helaas niet in 3D kan je dankzij dit filmpje wel zien hoe het er ongeveer uit kan zien. Zelf heb ik wel andere games gedaan met 3D bril waaronder Minecraft. puh2.gif

De ervaring van een spel met 3D bril is toch iets anders en vooral even wennen. Te veel 3D gamen geeft veel mensen toch hoofdpijn. sad2.gif

Ze testen de Oculus Rift heel serieus

puh2.gif

Heb jij ooit een 3D bril op gehad en hoe is het je bevallen?

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ben al aan het sparen om (mocht GTA het (zonder banbare mods) ondersteunen en de reviews positief zijn) hem komend jaar te gaan kopen. Lijkt me echt heerlijk. Op dit moment vind ik first view niet echt prettig, zeker tijdens het rijden niet. Maar als je dan net als in een auto gewoon makkelijk en snel naast je kunt kijken of tijdens het schieten veel natuurlijker de aanval/verdediging op te zetten.

Lijkt me echt super.

Met oude 3dbrillen weinig positieve ervaringen overigens. Maar heb het vermoeden dat dat niet echt vergelijkbaar is.

Bewerkt: door TrevorP

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Filmpjes doen het geen eer aan want jij zit nog altijd stil en ziet alles in 2D. 3D brillen zijn trouwens buitengewoon vervelend voor mensen die al een gewone bril dragen. En laten we even toegeven dat de groep mensen die interesse heeft in technologie proportioneel meer brillen draagt. Daar wordt nauwelijks aandacht aan besteed en dat is jammer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Filmpjes doen het geen eer aan want jij zit nog altijd stil en ziet alles in 2D. 3D brillen zijn trouwens buitengewoon vervelend voor mensen die al een gewone bril dragen. En laten we even toegeven dat de groep mensen die interesse heeft in technologie proportioneel meer brillen draagt. Daar wordt nauwelijks aandacht aan besteed en dat is jammer.

Dit. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Filmpjes doen het geen eer aan want jij zit nog altijd stil en ziet alles in 2D. 3D brillen zijn trouwens buitengewoon vervelend voor mensen die al een gewone bril dragen. En laten we even toegeven dat de groep mensen die interesse heeft in technologie proportioneel meer brillen draagt. Daar wordt nauwelijks aandacht aan besteed en dat is jammer.

Dit. :Y

Vind ik ook jammer inderdaad, heb ook een bril en zal wel net zo zijn als bij een (heel simpel dan) 3d brilletje in de bios, zit nou ook niet heel geweldig. Oculus zegt wel er wel bezig te zijn(beter support voor brillen. :).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb jij ooit een 3D bril op gehad en hoe is het je bevallen?

Ja, in de bioscoop zowel IMAX 3D als die standaard 3D.

Verder hebben wij thuis ook een 3D televisie alleen gebruiken we deze mode nooit.

Ik vind 3D wel gaaf op zich maar toch gaat mijn voorkeur op dit moment (nog) uit naar 2D.

Btw, zaterdag die PlayStation VR proberen op Firstlook. :*D

Bewerkt: door Noretz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...