Jump to content

Reorganisatie Games fora


Thundercover

Recommended Posts

Het is vooral even wennen, maar er is inderdaad lang over nagedacht.

Denk dat jullie het over een aantal dagen wel meer waarderen. Want dit forum is echt meer dan enkel GTA, er zijn zoveel games die wat extra aandacht verdienen. Hopelijk helpt de herorganisatie daarbij zodat je ook leuke nieuwe games kunt ontdekken en bespreken. :)

P.S. Ik stel het wel op prijs als mensen hun mening onderbouwen. Dan kunnen we er iets mee doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    6

  • Thundercover

    3

  • MegaPilot

    3

  • NicolaB

    3

Top Posters In This Topic

Voorbeeld: MegaPilot komt alleen in het Games-forum voor de FIFA topics. Hij ging hiervoor altijd naar Sports & Race waar die topics constant bovenaan bengelen. Nu mag hij op zoek gaan in Games Talk waar ALLE actuele topics van ALLE games bovenaan staan. Niet alle FIFA topics staan op dit moment bovenaan, dit was bij Sports & Race wel het geval.

- Is het overzichtelijker?

Neen. Want ik mag gaan zoeken tussen alle actuele topics van allerhande genres.

- Zijn die tags handig?

Neen, want via de forumindex zijn die tags nutteloos. Ik klikte hiervoor gewoon op Sports & Race en ik was klaar. Nu zijn er wel tags als Sport(en in het topic zelf ook FIFA blijkbaar), maar die zijn niet bereikbaar via de forumindex(Populaire Tags buiten beschouwing gelaten, maar dat is gewoon nutteloos). Nu moet ik via Games Talk klikken op een actueel Sporttopic z'n tag "Sport", waarna ik een pagina krijg met alle populaire topics met die tag. Vroeger klikte ik op Sports & Race. Ik hoop dat je zelf inziet dat 1 x zoeken en klikken naar Sports & Race performanter is dan

- zoeken en klikken naar Games Talk

- zoeken en klikken op "Sport" van een Sporttopic

-Waarom?

Geen idee. Er is veel werk verricht om het minder overzichtelijk te maken.

Hoe je het ook draait of keert, in mijn geval is dit gewoon niet overzichtelijker dan voorheen. Integendeel.

Geldt helaas ook voor mij. Niet dat ik mij zwaar aan de herindeling stoor, maar ik vond het voorheen overzichtelijker. Ongetwijfeld zal het voor anderen weer precies anders zijn.

Een onderverdeling in 'Games Talk' zal ik dan ook zeer waarderen, en eventueel het vastpinnen van de 'Rockstar Games', net als in het oude forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt ook meestal gevraagd naar wat de leden het liefst hebben, maar dat is bij deze "update" ook niet gebeurd? Beetje raar en onverwacht.

Ja, laten we nog meer bureaucratie toevoegen. :7

Kritiek, opmerkingen en discussies zijn natuurlijk altijd welkom. We proberen altijd naar onze leden te luisteren, maar binnen zo'n grote groep ga je nooit iedereen tevreden houden. Dat zie je nu duidelijk terug in de reacties hier: sommigen vinden het goed, anderen niet. Bij beslissingen betrekken we graag meerdere ledengroepen als we daar de noodzaak van inzien. Dat was hier buiten de crew niet het geval, zoals bij de meeste forumwijzigingen. Ik neem toch aan dat je bekend genoeg bent met het forum om deze gang van zaken niet "raar" te noemen.

Bovendien is, zoals Joriz al zei, een verandering als deze altijd wennen. Vroegâh stond Feedback als tweede forum. Toen dat veranderd werd, was er ook veel kritiek. Maar na een paar maanden had niemand het meer over dat het een verkeerde beslissing was en ik betwijfel of er nu nog iemand is die Feedback daar graag terug zou willen hebben staan. Gun het even de tijd om je comfortzone weer op orde te krijgen.

[...]

Voeg deze toe aan je bladwijzers: http://gtaf.nl/fifa . Geen dank.

(Mede mogelijk gemaakt door Thundercover's Speciale Service Voor GTAF.nl. Donaties kunnen overgemaakt worden naar het bekende rekeningnummer.)

Link to comment
Delen op andere websites

Voeg deze toe aan je bladwijzers: http://gtaf.nl/fifa . Geen dank.

(Mede mogelijk gemaakt door Thundercover's Speciale Service Voor GTAF.nl. Donaties kunnen overgemaakt worden naar het bekende rekeningnummer.)

"Het is overzichtelijker, maar je moet wel een bladwijzer toevoegen om het zo overzichtelijk als vroeger te hebben". Dus het is met andere woorden niet overzichtelijker en dat geef je an sich zelf toe door te zeggen dat ik een bladwijzer zou moeten toevoegen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een onderverdeling in Games Talk is toch helemaal niet nuttig? De tags voor de topics zorgen juist voor die onderverdeling. Topics zijn nog nooit zo goed onderverdeeld als eerst. Je hebt nu in plaats van Sport en Race (dus twee genres in één), verschillende tags zoals een tag voor Sport en een tag voor Race. Beter dan ooit, dus.

Wat is de reactie v.d. crew op mijn feedback? puh2.gif

Komt 'ie.

Op zichzelf een leuke shuffle, maar het borrelt ook wat conflicten op. yep.gif

Voorbeeld van een game: League Of Legends.

Tijdens een normaal gesprek kan het wisselen van een informatieve stijl, naar praten over daadwerkelijk gespeelde games en de vraag of we weer eens met z'n allen online komen om gezellig te gamen.

Nu zou je dit vloeiend gesprek in 4 topics moeten voeren, in 4 verschillende forumgedeelten. Beetje omslachtig.

Dit slaat werkelijk helemaal nergens op. In Games Talk is het mogelijk om te praten, te discussieren en informatieve posts te plaatsen. Een peiling of er interesse is om eens online te gaan spelen, is ook zeker toegestaan in datzelfde topic in Games Talk. Pas wanneer er daadwerkelijk een meeting wordt georganiseerd, stap je naar Games Meetingpoint. Hierin maak je een nieuw topic. Het maken van een nieuw topic voor een meeting is niet meer dan normaal, dit gebeurde voorheen namelijk ook. Echter, toen was het in hetzelfde forum. Nu is dit voor het overzicht en het stimuleren van online meetings naar een ander forum geplaatst.

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

"Het is overzichtelijker, maar je moet wel een bladwijzer toevoegen om het zo overzichtelijk als vroeger te hebben". Dus het is met andere woorden niet overzichtelijker en dat geef je an sich zelf toe door te zeggen dat ik een bladwijzer zou moeten toevoegen.

Ik vind het wel overzichtelijker, dus daar verschillen we helaas van mening. En natuurlijk is die korte url geen standaard oplossing, maar ik help graag leden met hun specifieke probleem, zelfs als ik mij niet in dat probleem kan vinden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie hebben wel gelijk hoor dat we het over een paar weken/maanden wel gewoon zullen zijn, maar ik blijf erbij dat de wijziging totaal onnodig was. Er wordt gezegd dat het ook gedaan is om andere spellen dan FIFA enz een beetje meer te laten opvallen maar als ik in een topic wou posten over een game, zocht ik gewoon naar de categorie, vond ik het topic en postte ik daar ook gewoon in. Of ik ben het en snap het hele zooitje niet, of het was gewoon een onnodige update.

Maar serieus, een onderverdeling in Games Talk is een must. Tenzij jullie echt die tags niet willen loslaten, dan zullen we het moeilijk houden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zie ook graag dat er wat anders besproken word dan de 2 bepaalde spellen, vooral meetingplace is een goed idee,

ik zie regelmatig te laat dat er een rdr meeting is, misschien dat het zo veel beter gaat in een meeting place. zodat er meer animo voor is

deze berichten over meetings werden inderdaad verdreven door andere topics waardoor deze geen kans kregen om naar boven te komen of iets langer te blijven staan in de aandacht.

Bewerkt: door DDT Dorus
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik blijf erbij dat de wijziging totaal onnodig was.

Ik denk niet dat dit echt totaal onnodig was, als de crewleden met een meerderheid stemmen dan hebben ze duidelijk een reden. Dat een aantal mensen niet er mee eens zijn dat het moest worden aangepast is jammer, ik vind wel dat er verandering mocht komen in het games forum. Ze hebben het al een lange tijd niet echt aangepast. En ik denk dat voor de nieuwere leden het juist duidelijker vinden omdat hun nu minder hoeven te zoeken in veel subforums. En ze kunnen altijd nog een topic volgen, de zoekmachine gebruiken of een bladwijzer maken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik blijf erbij dat de wijziging totaal onnodig was.

Ik denk niet dat dit echt totaal onnodig was, als de crewleden met een meerderheid stemmen dan hebben ze duidelijk een reden. Dat een aantal mensen niet er mee eens zijn dat het moest worden aangepast is jammer, ik vind wel dat er verandering mocht komen in het games forum. Ze hebben het al een lange tijd niet echt aangepast. En ik denk dat voor de nieuwere leden het juist duidelijker vinden omdat hun nu minder hoeven te zoeken in veel subforums. En ze kunnen altijd nog een topic volgen, de zoekmachine gebruiken of een bladwijzer maken. :)

Omdat het niet echt nodig was...

Over de onderverdeling: Dan ben je toch weer terug bij het oude? Dan heb je alleen 2 nieuwe subfora in het Games stuk.

Bewerkt: door ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...