Jump to content

online spelen


Jayjay001

Recommended Posts

Heb de game sinds kort weer aangeschaft voor ps4 (2 jaar terug voor ps3 gehad). Maar nu heb ik elke keer als ik online ga de begin stuk opnieuw moet spelen (dat ze de bank overvallen ect), en de instellingen van het beeld opnieuw moet instellen. Terwijl mijn vriendin op haar account dat niet hoeft. Wat doe ik verkeerd? O ja en gisteren was ik mijn cherector kwijt en kreeg ik in een keer mijn cherector van de ps3 weer terug? Wtf is ermee aan de hand?

En wat ik ook wat vreemd vind is. Je hebt zoveel gta Gebruikers. Echter kom ik maar 1 a 2 tegen per online sesie. Soms rij ik door gta alsof ik in de verhaal lijn ben in plaats van online gamen is dit normaal?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet moet je de eerste paar missies voltooid hebben voor je überhaupt online kan. Je moet m.a.w. eerst een savehouse unlocken.

Characters kan je eenmalig kopiëren naar het nieuwe systeem. Lage bezetting kan aan veel dingen liggen, maar het wordt vaak veroorzaakt door een te strikte NAT of firewall instelling.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is idd gelukt. Heb de eerste missie gedaan en toen kreeg ik de woning en kon ik opslaan. Wat betreft de Nat staat bij mij open en de firewall is goed. Heb de poorten geforward volgens de poorten van de ps4 die je in moet voeren. Is het trouwens ook normaal dat je gewone verhaallijn kunt doen online? Dat kon destijds op de ps3 niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...