Jump to content

Games Avonturen en Verhalen wedstrijd - Win GTAGames.nl prijzen!


Visser23

Recommended Posts

Games avonturen en verhalen wedstrijd - Win fantastische GTAGames.nl prijzen!

Het forum Games Avonturen en Verhalen is een ideale plek om je avonturen en verhalen in games met andere forumgebruikers te delen. Dit hoeft niet perse één game te zijn, maar je kan natuurlijk over vele games wat vertellen. Persoonlijk ben ik dan veel bezig met het spelen van FIFA en Football Manager, waarin ik uitstekend de mogelijkheid heb om een verhaal te typen. Ik kan me daarentegen ook voorstellen dat je in Call of Duty of Red Dead Redemption een prachtig – dan wel niet fantasie – verhaal of avontuur kan vertellen.

Wij vanuit de crew zijn dan ook benieuwd naar jouw game avonturen en verhalen. Hier koppelen we dan bij deze ook een wedstrijd aan vast. Het gaat hier om Avontuur/Verhaal van de Maand en Avontuur/Verhaal van het Jaar waarbij Joriz geweldige GTAGames.nl prijzen weggeeft!

Elke maand wordt er door een jury (kan zowel normale leden als crewleden zijn) besloten welke van de huidige verhalen en avonturen op het moment de beste is. Daarnaast is er aan het eind van het jaar het Avontuur/Verhaal van het Jaar.

Avontuur/Verhaal van de Maand

Elke maand wordt uit een stemming het beste avontuur of verhaal gekozen. Deze stemming zal worden gedaan door willekeurige leden of crewleden. De jury kan elke maand anders zijn en wordt willekeurig gekozen. Af en toe kan het zijn dat er een algemene peiling wordt gestart op het forum zelf.

Prijzen zullen er ook zeker zijn voor het avontuur/verhaal van de maand. Het beste avontuur/verhaal zal direct meedoen met het Avontuur/Verhaal van het Jaar. Daarnaast zal het beste verhaal of avontuur van de maand een sticky-topic krijgen. Ook geeft Joriz drie maanden lang GTAGames.nl prijzen weg aan het beste verhaal of avontuur.

Avontuur/Verhaal van het Jaar

Het Avontuur/Verhaal van het Jaar zal groots worden aangepakt. De beste verhalen of avonturen van elke maand zitten automatisch in de stemming. Daarnaast worden er andere verhalen toegevoegd door een jury. Dit kunnen dus verhalen en avonturen zijn die nog niet eerder een prijs hebben gewonnen.

Prijzen worden hiervoor nog bekend gemaakt.

Waar wordt op gelet?

De jury zal natuurlijk letten op het enthousiasme voor de game in het verhaal. Dit is een zeer belangrijk punt. Daarnaast komt uiteraard lay-out en schrijfstijl ook aan bod. Maak er een mooi verhaal aan je maakt kans op deze prachtige prijzen! Alles in welkom!

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik hier ook op reageren? bloos.gif

Zoja, heel erg leuk idee thumbsup2.gif Dit zal me nog meer motiveren om een geweldig "verhaal" te schrijven icon_mrgreen.gif Mooi initiatief smile3.gif

Natuurlijk mag dat. Anders was het topic wel gesloten geweest :D Goed om te horen dat het je extra motivatie geeft! Ik ben benieuwd naar je verhaal.

Ben al bezig met een verhaaltje! Expect it soon! smile3.gif

Goed bezig! Ik hou het zeker in de gaten. Ben benieuwd! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijns inzien vind ik het (tot nu toe) 'n hartstikke leuke concept. Alleen, ik ben bang dat ik gewoonweg géén motivatie heb om voor elke maand

'n verhaaltje te schrijven.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijns inzien vind ik het (tot nu toe) 'n hartstikke leuke concept. Alleen, ik ben bang dat ik gewoonweg géén motivatie heb om voor elke maand

'n verhaaltje te schrijven.

Is ook niet nodig. Je kan in één post je hele verhaal plaatsen natuurlijk. Daarnaast kan je updaten wanneer je er zin in hebt. Het verhaal hoeft niet direct af te zijn, hoor. Ik update mijn verhaal soms om de week, maar het kan ook zijn dat ik door tijdgebrek over twee maanden pas weer verder ga. Eigen keuze. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...
  • 1 maand later...

Telt deze wedstrijd nog steeds? Ik wil namelijk een verhaallijn starten met fifa 16 maar weet niet of er genoeg vraag naar is puh2.gif.

Denk eerlijk gezegd dat er nooit echt sprake was van een wedstrijd, maar het is altijd leuk om wat van anderen te lezen, dus vraag is er wel degelijk. Maar in hoeverre mate? Dat ligt denk ik er vooral aan op welke manier je het wil vertellen. Ik zou zeggen, probeer er echt een verhaal van te maken en niet een studio voetbalachtige analyse/reconstructie blij.gif
Link to comment
Delen op andere websites

Telt deze wedstrijd nog steeds? Ik wil namelijk een verhaallijn starten met fifa 16 maar weet niet of er genoeg vraag naar is :puh:.

Denk eerlijk gezegd dat er nooit echt sprake was van een wedstrijd, maar het is altijd leuk om wat van anderen te lezen, dus vraag is er wel degelijk. Maar in hoeverre mate? Dat ligt denk ik er vooral aan op welke manier je het wil vertellen. Ik zou zeggen, probeer er echt een verhaal van te maken en niet een studio voetbalachtige analyse/reconstructie blij.gif

Nee dat ben ik ook niet van plan. Heb op mijn oude forum veel van dit soort verhalen geschreven en dat zou ik hier ook graag willen doen.

Hier een klein voorbeeldje:

lor0tgfadspqj.png

hazfe9nrpf561.png

wyqnjdzadeq9q.png

Dit zijn wat voorbeelden, denken jullie dat hier vraag naar is? Met 2 reacties per stukje ben ik al tevreden :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...