Jump to content

Gta sa Fout Melding code cannot find 800x600x32 video mode


MitchellRoepers2015

Recommended Posts

Hallo. Ik heb een probleempje. Ik zit nu op mijn Laptop en ik had net gta sa geinstalleert. maar toen ik hem wou starten deed hij het niet hij gaf de een fout melding aan genaamd "cannot find 800x600x32 video mode" Weten jullie iets. ik heb de drivers all geprobeerd te updaten en Die ene file bij de Documenten ik weet niks meer maar ik heb ook een pc en daar werkt ie wel op Kan iemand mij helpen? alvast bedankt!

En mijn pc restulaten zijn windows 10 model: Hp Pavilion dv7 Notebook PC processor: AMD Athlon P320 Dual-Core Processor 2.10 GHz RAM 4GB SYSTEEM x64

>>> Door Foreigner97: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan de Bewerken-functie om iets toe te voegen aan een bericht dat je net hebt geplaatst. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer het volgende eens:

Maak een snelkoppeling van gta_sa.exe en zet deze op je bureaublad.

Rechtermuisknop op de snelkoppeling en klik op eigenschappen

Er is een vakje genaamd Target (heb engelse windows) er staat in ieder geval ongeveer het volgende in: "D:/Games/GTA San Andreas/gta_sa.exe"

Plak daar het volgende achter:

-width=<insert X here> -height=<insert Y here>

Verander <incert X here> en <incert Y here> in je windows resolutie. (x = breedte y = hoogte)

Dus bij mij staat er dan "D:/Games/GTA San Andreas/gta_sa.exe" -width=1080 -height=1920

Klik op opslaan en probeer de game te starten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...