Jump to content

random geband


mekane

Recommended Posts

Hallo

ik heb al een paar dagen geen gta5 online gespeeld op PC en nu ben ik dus random ge-band en heb geen e-mail gehad in mijn postvak omtrent een reden of iets ?

ik heb niet gecheat met trainers niet mee gedaan aan money drops niks...

ik heb alleen de standaard Native trainer gebruikt in Singleplayer zoals bijna iedereen wel weet werkt dat niet in de multiplayer ..

heeft iemand een idee wat ik kan doen ?

ik ben dus 20 jaar geband voor geen enkele reden ..

post-51794-0-58241600-1445023629_thumb.jpg

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

dit is wat ik terug krijg : Hi Mekane010,

Thank you for contacting Rockstar Support. GTA Online bans are the result of automated analysis related to modding in GTA Online, exploiting or abusing game mechanics, or otherwise interfering with other players' gameplay experience. If you are banned from GTA Online, your ban expiration date is shown in the lower-left corner after being returned to Story Mode following an attempt to play online.

We generally do not overturn temporary bans nor can we guarantee individual responses to any temporary or permanent ban appeals; however, we will review the evidence you submitted and take it into consideration. No further information is required from you at this time, and this ticket will close on its own.

Best regards,

Rockstar Support

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent gebanned omdat je een trainer gebruikt maat, telkens als jij GTA 5 opstart gaat je trainer meedraaien in het geheugen.

Dat de maker hem uitgeschakeld voor Online gebruik is leuk, maar klaarblijkelijk is ie bij Online nog steeds geladen in het geheugen en dat is waar de automatisch ban systeem naar kijkt.

Daardoor heb jij nu een ban te pakken, en dit had je ook kunnen lezen als je van te voren Google had gebruikt of zou je moeten weten als je al langer gamet.

Volgende keer maar de trainer achterwegen laten of een extra GTA 5 gebruiken voor mods en trainers en eentje origineel houden voor online.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgende keer maar de trainer achterwegen laten of een extra GTA 5 gebruiken voor mods en trainers en eentje origineel houden voor online.

Like the old days.

Dit lijkt me inderdaad het beste. Dan weet je zeker dat je Online game veilig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was ook best wel lang bekend op het forum dat Rockstar Games mensen aan het verbannen zijn die zulke modificaties zouden gebruiken in de singleplayer van Grand Theft Auto V. En dat als je online wou gaan dat je zeker moest zijn dat de documenten van de modificaties uit je files moest zijn.. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...