Jump to content

[Online: TH] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

Kan iemand mij vertellen of je op 27 december de firework launcher kan kopen en of er dan sneeuw ligt?

volegzn kij hadden ze wel ietz daar over gezegt wanneer je ze kon kopen op de news pagina bij de christmas update staat wel wat in geloof ik Edit :http://www.gtaforum.nl/topic/133442-vuurwerk-bazooka/#entry2264422

Bewerkt: door maartenvdz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    51

  • nolms

    38

  • ERRWINS

    35

  • FlexxNL

    25

Inderdaad, er zijn ook 2 verschillende soorten servers; auto-aim en free-aim.

Als jij je aim op auto zet, dan kom je alleen bij mensen die ook auto-aim gebruiken en dat geld ook voor free-aim. :)

waar staat dit?

Ik zoek al tijden een lijken auto in online...

Nergens te vinden vanzelf. Grrr... Wil er graag 1

ik wil je wel helpen. Ik heb een lijkenwagen dus dat is zo gedaan. Ik zit op ps3. Psn: dionkoffie

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Gister bericht gekregen van rockstar vanwege mijn probleem dat ik niet meer plankgas kon rijden,

in de mail stond te lezen dat ik alles up to date moest hebben, cache legen van xbox

heb me cache leeg gehaald en sindsdien geen problemen meer gehad ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, er zijn ook 2 verschillende soorten servers; auto-aim en free-aim.

Als jij je aim op auto zet, dan kom je alleen bij mensen die ook auto-aim gebruiken en dat geld ook voor free-aim. :)

ik wil je wel helpen. Ik heb een lijkenwagen dus dat is zo gedaan. Ik zit op ps3. Psn: dionkoffie

waar staat dit?

Ik zoek al tijden een lijken auto in online...

Nergens te vinden vanzelf. Grrr... Wil er graag 1

:tu:

Ik bedoel, waar staat het dat je alleen in servers komt met mensen die bijv auto aim uit hebben. volgens mij is dat gwn bullsh**

Link to comment
Delen op andere websites

Een klein vraagje kan perfect in dit topic gesteld worden, dus even naar hier verplaatst.

Naar mijn weten is het niet mogelijk om specifiek een auto in te stellen bij een missie. Zoals Tommy al aangaf wordt er automatisch het laatste voertuig gebruikt waarmee je gereden hebt. Als het laatste voertuig vernietigd/in beslag is genomen, zal er helemaal geen voertuig staan bij het begin van de missie.

Het is uiteraard nog, zoals altijd, mogelijk om je garagist te bellen en hem een voertuig te laten bezorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...