Jump to content

[Online: TH] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    51

  • nolms

    38

  • ERRWINS

    35

  • FlexxNL

    25

Bij Benny's carshop heb je ook een missie met Lamar. Je moet dan met vier online spelers Vagos en Ballos gang afslachten. Nu is mijn vraag ; je kan die missie niet als Host starten? Ik ben pas een keer host geweest omdat andere spelers de lobby verlieten. Ik zou deze missie graag eens met vrienden spelen maar dat gaat dus steeds niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar online > options en remain host after next job vote screen op on en matchmaking op closed zet en probeer het dan nog eens.

Als je dat doet dan ben je met contact missie's wel altijd de host, weet niet zeker of dat met lamar missie's ook zo is maar je kunt het proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat niet aan hebt staan en matchmaking staat op open en je start een job dan ben je 9 van de 10 keer niet de host, heb je dat wel aanstaan met matchmaking op closed dan ben je wel altijd de host.

Weet alleen niet zeker of dat bij Lamar missie's ook zo is omdat je die alleen kunt starten door in de missiemarker te lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het zijn dat je super heavy armor op 'full' staat?

In dat geval heb je niets meer te maken met de overige lichtere armors (zijn er 4 dus) en ben je echt maximaal full qua armor.

Of ik heb iets niet begrepen aan je vraag 0_0

Bewerkt: door @nton
Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar online > options en remain host after next job vote screen op on en matchmaking op closed zet en probeer het dan nog eens.

Als je dat doet dan ben je met contact missie's wel altijd de host, weet niet zeker of dat met lamar missie's ook zo is maar je kunt het proberen.

Het heeft wel geholpen! Thanks!

Link to comment
Delen op andere websites

Meer mensen die hun persoonlijke kentekenplaat in Los Santos Customs niet meer op hun auto kunnen zetten (PS4) ? Waar ik eerst binnen Los Santos Customs het kopje "private plate" onder plate zag kon ik daar mijn persoonlijke kentekenplaat kiezen. Deze optie is voor mij al enkele dagen niet meer beschikbaar (alleen kleurstelling kan ik wijzigen) . Ook niet via de ifruit app. Ik heb hier in het verleden ook al eens maanden geen gebruik van kunnen maken (toen nog op de PS3) en ineens was ie er weer. Nu lijkt ie weer verdwenen.. Iemand een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...