Jump to content

[Online: TH] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    51

  • nolms

    38

  • ERRWINS

    35

  • FlexxNL

    25

  • 3 maanden later...

Collega's spelers.

Na lang speuren op het forum en het internet ben ik er niet achter gekomen hoe ik het vierde personage activeer.

Ik zal even kort beschrijven wat ik heb, ik speel nog niet zo lang.

Live account

Xbox 360

kan downloaden

In de selectie tool van personages kan ik spelen met twee personen muv Trevor (nog niet ontmoet) tevens kan ik mijn online personage niet selecteren.

Ik kan dus niet online, wat doe ik fout of wat moet ik nog doen?

Ik vrees dat het antwoord simpel zal zijn en ik te moeilijk denk.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Rakje, ik speel zelf niet op de Xbox en het is al lang geleden dat ik ben begonnen met spelen maar volgens mij moet je eerst een speler aanmaken.

Heb je al geprobeerd in het pauze menu naar online gaan en daar play GTA online aangeklikt?

Als het dan nog niet werkt zou ik het ook niet weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Nolms

Dank je wel voor jouw reactie, en ja al verschillende malen geprobeerd.

Hij geeft dan aan dat mijn personage niet geschikt is, vervolgens ga ik naar personage selecteren en daar kan ik niets met mijn online personage.

Ik snap er zelf ook geen fluit van, echt bijna alles geprobeerd en avonden online gezocht. maar zonder resultaat.

Misschien weet iemand anders raad, ondertussen spelen we single player, ook leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hee allemaal.

Ik heb een probleem met de online sessie. Sinds 2 dagen speel ik alleen in een sessie (bublic 1) missies komen wel binnen en kan ik ook spelen maar verder kom ik niet uit deze solo sessie. Kan iemand mij vertellen wat te doen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hallo,

Sinds een week kan ik niet meer online gamen. Ik kan überhaupt niet meer online (gta, Netflix etc).

Het systeem zegt dat ie geen wifi heeft.....

Heb al gebeld met Playstation en die opties die zij mij hebben geboden hebben (nog) niet geholpen

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Gijs! Kunnen alle andere apparaten in de omgeving kunnen weel gewoon met de wi-fi verbinden? Kan je PS4 wel andere wi-fi netwerken uit de omgeving vinden of zijn die er niet in de buurt of kan hij geen enkel netwerk meer vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn PS4 vind de wifi wel maar kan er vervolgens geen verbinding mee maken. De meeste wifi verbindingen zijn beveiligd dus daar verbinding mee maken gaat niet. Met een kabel verbinden aan de router heb ik geprobeerd maar dan is de downloadsnelheid een lachertje. Stel dat ik de kanel weer aansluit en daarmee dus een lage downloadsnelheid heb, zou ik daarmee wel online kunnen gamen? Want Youtube en Netflix vragen meer data. Andere apparaten kunnen wel gewoon verbinding maken, herstarten vd router had ook geen effect.

Helaas is het nr van Playstation alleen doordeweeks bereikbaar dus word morgen weer bellen voor nieuwe opties.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...