Jump to content

[Online: TH] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

Dag iedereen,

sinds een aantal maanden ben ik actief op GTA 5 online voor de PS3.

Echter van in het begin heb ik regelmatig last dat bv tijdens het wandelen of besturen van een voertuig 'naar rechts kijken' heel slecht gaat.

Ook tijdens het rijden dat het lijkt alsof de besturing naar rechts niets doet. Links is geen enkel probleem maar rechts durft soms eens haperen.

Ik heb al een andere controller en kabel geprobeerd maar het probleem blijft.

Is dit een bug ofzoiets? Het is echter zeer irritant tijdens een missie of een vuurgevecht dat de besturing naar rechts niet goed meewilt..

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    51

  • nolms

    38

  • ERRWINS

    35

  • FlexxNL

    25

Hij geeft aan dat ik geen verbinding heb met het netwerk.

Heb vanavond nog eens de verbinding getest en toen gaf ie aan dat ie er wel is. Maar eenmaal op pathe thuis duurde het een eeuwigheid voordat de film kon beginnen, ben benieuwd of ik met kabel online kan gamen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hallo , ik heb er niet zo veel verstand van maar ik kom er echt niet uit , ik heb een ps4 en met het spel vifa online gespeeld nu heb ik gta v en kom niet online hij geeft leeftijds beperking aan ik heb van alles bij instellingen geprobeerd met lukt niet ,HELP

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is er een leeftijdsbeperking actief op je console en kan je geen spellen boven een bepaalde leeftijd spelen. Je kan de instellingen vinden onder Ouderlijk toezicht in het instellingenmenu van je Playstation 4. Als die hier om een pincode vraagt die je niet weet word het tijd voor een ontbijt op bed bij je ouders.

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
8 uur geleden, Gijs1983 zei:

Hallo allemaal,

 

Wat ik me afvraag over gta online gamen: waar hebben jullie het (meeste) geld mee verdient? Import/export, drugs verkopen?

Eerst met Heists en later met import/export vehicles. Import en export gaat een stuk sneller voor mijn gevoel dan via beker bedrijven iets te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

12 uur geleden, Spoon0612 zei:

Eerst met Heists en later met import/export vehicles. Import en export gaat een stuk sneller voor mijn gevoel dan via beker bedrijven iets te doen.

Ik heb 'per ongeluk' een motorclub gekocht en ben gaan handelen in papieren of zoiets. Kun je zon business ook verkopen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Op 9-3-2017 om 06:58, Spoon0612 zei:

Eerst met Heists en later met import/export vehicles. Import en export gaat een stuk sneller voor mijn gevoel dan via beker bedrijven iets te doen.

Import/export met een warehouse bedoel je? Niet met auto's brengeb naar Simon en daar een paar duizend dollar voor vragen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

In je appartement kun je missie starten via Lester. Ik moet een gevangenen transport onderscheppen en deze bus stelen. Enige probleem is dat ik, al een paar maanden, maar niemand gevonden krijg om dit samen te kunnen doen. Je moet dit met zijn 4en doen dacht ik.

 

Ben hrt begonnen met een 'vehicle warehouse'. Dit verdiend best aardig, auto's zo aanpassen dat een bieder er goed geld voor bied. Kun je met bepaalde collecters items echt veel verdienen? 

Als ik eenmaal een auto heb binnen gehaald, staat er op de pc wat ie waard is en das soms echt veel geld. Maar dat krijg je er niet voor?

 

Gr Gijs

Link to comment
Delen op andere websites

10 uur geleden, Gijs1983 zei:

Als ik eenmaal een auto heb binnen gehaald, staat er op de pc wat ie waard is en das soms echt veel geld. Maar dat krijg je er niet voor?

 

Gr Gijs

Nee, dit is de marktwaarde, maar je krijgt er hooguit 100.000 voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Op Monday, June 05, 2017 om 07:51, Tommie59 zei:

Nee, verdienen de marktwaarde, maar je krijgt er hooguit 100.000 voor.

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen om zoveel geld te verdienen? Moet je dan een specifieke auto verkopen of aan een specifieke klant?

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Gijs1983 zei:

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen om zoveel geld te verdienen? Moet je dan een specifieke auto verkopen of aan een specifieke klant?

je moet topklasse auto met de duurste optie aan upgrades verkopen. om 100k te krijgen moet je dan wel de auto zonder schade bij de koper leveren. wat haast onmogelijk is met de andere spelers en het  npc verkeer. mij is het tot nu toe 2 keer gelukt met 4 vrienden in een publieke sessie en voor de rest geen andere speler.  hou wel rekening alle schade die je maakt bij het stelen en het verkopen van het voertuig en de upgrades (dacht maximaal 20k) moet je van de verkoopsprijs afhalen om je winst te berekenen.

het is wel winst gevend maar dan moet je echt alleen de topklasse auto's verkopen of sparen voor collecties van auto's. als je een volledige collectie kan leveren krijg je een bonus. dan moet je wel met meerdere personen zijn om dat te doen

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt het dat als je vaak een auto steelt, met Vehicle Warehouse, en dan wil verkopen dat je dan in een sessie terecht komt met andere gamers die een 'bad sport' zijn? Gister kreeg ik een melding toen ik een auto wilde pakken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...