Jump to content

[Online: TH] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

Met de playlist kun je lekker snel levelen, ook krijg je er een leuk zakcentje bij. Hoeveel weet ik niet precies, maar als je het een paar keer speelt, heb je sowieso meer dan een ton.

Wordt er eigenlijk veel gespeeld op die playlist? Het zijn allemaal eens wat andere gamemodes dan TDM.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    51

  • nolms

    38

  • ERRWINS

    35

  • FlexxNL

    25

Komt omdat ze door R* gemaakt zijn en 9 v/d 10 keer dubbel $ en RP zijn ;)

Omdat ze van Rockstar zelf zijn is geen argument hoor, 3/4 van hun gamemodes zijn letterlijk dood.

OT: Heb zojuist even gespeeld. is héél erg leuk, blij dat ze eens hun gamemodes doorduwen!

Link to comment
Delen op andere websites

Met de playlist kun je lekker snel levelen, ook krijg je er een leuk zakcentje bij. Hoeveel weet ik niet precies, maar als je het een paar keer speelt, heb je sowieso meer dan een ton.

Wordt er eigenlijk veel gespeeld op die playlist? Het zijn allemaal eens wat andere gamemodes dan TDM.

Ik denk dat er ook wel interesse is in playlists die zegmaar normaal verwijderd worden door Rockstar Games. Op dit moment heb ik een playlist van Crystal Clear Out III, en daar kon ik toen ik hem uitspeelde iets van tachtig duizend mee verdienen. Ook met Rooftop Rumble toen, ik wordt in ieder geval niet veel uitgenodigd voor playlists en eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo interessant. Soms misschien eens met het forum, maar voor de rest niet. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je de foto's die je hebt gemaakt met de Snapmatic-app?

Ga in het pauze-menu naar 'Gallery' en kies en klik daar de foto uit die je wilt verwijderen. Dan komt er onderin een verwijzing naar 'delete'. Op de PlayStation is dit driehoekje.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een ander appartement wilt kun je die inruilen, er komt een menu waar al je appartementen staan(max. 3) achter de namen van de appartementen/garages staat een bedrag bv. 200.000, dus stel je koopt een ander appartement van bv. 400.000 krijg je 200.000 dollar korting als je je appartement inruilt.

Bewerkt: door Caswessels
Link to comment
Delen op andere websites

weet er iemand nog een aantal leuke races om alleen te doen en die in een play list te zetten? ik wil een playlist maken met een aantal races om alleen te doen om wat geld te verdienen. ik heb nu wel een playlist met de race obstacle what, maar 16 keer dezelfde race vind ik niet leuk om te doen. het moeten wel land races zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, tijdens het deleten van foto's krijg ik een 'delete title', maar geen knop om de foto te deleten. Ik weet het weer, daarom kan ik geen foto's deleten. Iemand die het weet? 99 foto's gemaakt, dus het ding zit echt vol.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...