Jump to content

GTA SA IOS savegame


DENNUSZ

Recommended Posts

Hey allemaal, ik heb een klein probleempje.. Gisteren had ik via de HiPstore GTA SA gedownload en daarna een savegame.. Je had hier geen jailbreak voor nodig en ik ben ook niet van plan om mn iPhone 6 te jailbreaken.. Nou stond er dat ik ifunbox nodig had om mn save te installeren, alles was gelukt en de save draaide helemaal goed! Alleen toen na een uur crashte het steeds met het opstarten en dat deed die ook met de store zelf, nou heb ik daar alles van verwijderd en gewoon GTA trilogy in de appstore gekocht, alleen wanneer ik nu de save wil plaatsen moet ik mn iphone gaan jailbreaken wil ik in ifunbox mn appdata in komen? Nou heb ik vooral veel gegoogled en heb ik apple conduit 2 nodig alleen dit is ook weer met jailbreak.. Is er ook een manier om die savegame te laten werken op mn iphone ZONDER te moeten jailbreaken?

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik je iOS 8.4 of hoger? Als het goed is kan je vanaf deze versie niet meer bestanden etc inzien met iFunbox. Misschien dat er filemanagers zijn die die blokkering ontwijken, maar of dat legaal is vraag ik me af. Illegale zaken mogen hier namelijk niet besproken worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Jaa heb een iPhone 6 met 9.0.2.. Maar wil graag mn savegame op mn iphone hebben.. Is er ook een manier dat ik de save op mn computer kan koppelen aan de cloud zodat ik m via mn iPhone kan spelen? En of dat zo is.. Geen idee ik kom alleen uit bij Apple File Conduit 2 maar daar heb ik een jailbreak voor nodig en ik wil mn iphone ook niet jailbreaken..

Bewerkt: door DENNUSZ
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...