Jump to content

Ongewenst muziek taggen op men foto's


GTA_Online

Recommended Posts

Hallo kan ik een manier vinden om te voorkomen dat mensen die ik helemaal niet ken, ook niet meer een muziek plaatsen op mijn foto's op social club? Ik vind het erg vervelend dat er steeds iemand een song op men foto's plaatst :(

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een foto maakt van uit je auto met muziek aan staat dat inderdaad op je foto's

Dat andere wat tommie zegt klopt volgens mij niet helemaal als je bij muziek in de buurt bnet/komt dat dat ook op de foto komt (bij mij nog niet gebeurt) wel met muziek aan in de auto dat komt wel op de foto

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan niet want ik speel nooit met muziek in de auto !!!! Elke maal ik een wagen instap erger ik mij dood aan die rotte radio die automatisch aanspringt :( elke keer opnieuw : radio uit! Vindt het zo irritant dat die automatisch aanspringt. Als je een wagen betreed in het echt, staat toch ook niet de radio automatisch aan?

Wat betreft mijn foto's klopt he helemaal niet mits de muziek pas 2 dagen nadien is "getagt" en helemaal niet in de buurt was van een radio.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...