Jump to content

GTA: San Andreas (PS3) verschijnt op Amazon!


Ezra24rct3

Recommended Posts

Het is nu mogelijk om GTA: San Andreas te pre-orderen op Amazon.com. De release is volgens hun ook 1 december. Het is nog niet bekent wat het inhoud, nor is er een officiële bevestiging van R* gekomen over een remaster/disc port.

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B016YU8X6M/12-230c-20/

Misschien wel leuk om te weten, vandaar ook dit topic. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu mogelijk om GTA: San Andreas te pre-orderen op Amazon.com. De release is volgens hun ook 1 december. Het is nog niet bekent wat het inhoud, nor is er een officiële bevestiging van R* gekomen over een remaster/disc port.

http://www.amazon.co...X6M/12-230c-20/

Misschien wel leuk om te weten, vandaar ook dit topic. :puh:

leuk

Link to comment
Delen op andere websites

Joepie, 'n geremasterde versie! Hier zat ik overigen hééél erg lang op te wachten. Wellicht ga ik 'm ook kopen als 'ie uit is. :D

Spring niet meteen een gat in de lucht, de prijs is namelijk maar $20, en R* heeft nog niets aangekondigd. Daarom lijkt mij de release datum ook zéér onwaarschijnlijk, mocht het om een remaster gaan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw, nog een keer 20 euro voor een spel dat ondertussen al 11 jaar oud. Wat zijn er toch naïeve mensen.

Naïeve mensen of mensen die graag weer herinneringen terug halen en graag twintig euro neerleggen voor een van de beste spellen die Rockstar Games ooit heeft gemaakt? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA SA is ook mijn favoriete GTA, maar dat neemt niet weg dat dit weer een minder dan subtiele poging is om mensen nog wat geld uit de zakken te kloppen. Koop het dan op PC zodat je nog gebruik kunt maken van de multiplayer mods.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me sterk dat het om 'n geremasterde versie gaat. Waarom zouden ze anders nog 20 euro gaan vragen voor 'n spel die pakweg 11 jaar oud is.

Anderzijds is twintig euro wel een dure grap voor 'n klassieker. Zelfs de PC-versie van SA is goedkoper, en die werkt naar mijn mening véél optimaler

dan zo'n 'kale' PS3-versie. Laat zelfs staan dat je daar modificaties etc. erop kunt downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Joepie, 'n geremasterde versie! Hier zat ik overigen hééél erg lang op te wachten. Wellicht ga ik 'm ook kopen als 'ie uit is. :D

Het lijkt me sterk dat het om 'n geremasterde versie gaat. Waarom zouden ze anders nog 20 euro gaan vragen voor 'n spel die pakweg 11 jaar oud is.

Anderzijds is twintig euro wel een dure grap voor 'n klassieker. Zelfs de PC-versie van SA is goedkoper, en die werkt naar mijn mening véél optimaler

dan zo'n 'kale' PS3-versie. Laat zelfs staan dat je daar modificaties etc. erop kunt downloaden.

Jouw mening veranderd wel héél erg snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we gewoon erop houden dat ik soms té wispelturig ben... Dus ik kan zo nu en dan héél erg snel van standpunt veranderen. Just saying.. :roll:

Wanneer je te snel van mening veranderd, dan betekent dat dat je er geen verstand van hebt want jouw bericht is in principe een samenvoeging van Big Boss zijn berichten. Dus voordat je reageert, denk dan even goed na over je mening. ;)

Maar laten we on-topic blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Volgens Game Mania is de releasedatum op 4 december 2015 i.p.v. 1 december. Andere sites hadden 't bevestigd dat het om 'n HD-remake gaat (net zoals de Xbox 360-versie), vandaar dat GTA SA ook redelijk 'prijzig' is. (Als deze info al eerder bekend was dan spijt het me ten zeerste.) Maar wie gaat hem dan zoal halen op de release? :puh:

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...