Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V in aanbieding op Steam!


med_gallery_1_164_268081.jpg

Al weer een stunt van Rockstar Games met de prijs van Grand Theft Auto V. Op Steam is GTAV nu namelijk te koop voor €40,19!

Normaal gesproken kost de Steam versie €59.99 waardoor je 33,33% korting krijgt. Al blijft de fysieke versie van het spel natuurlijk bij diverse winkels voor rond de 45 euro verkrijgbaar, is dit dus een mooie manier om GTA5 op Steam versie aan te schaffen. De actieprijs geldt tot 3 november 2015.

Naast Grand Theft Auto V zijn ook diverse andere GTA-spellen nu in aanbieding op Steam. Zo kan je Grand Theft Auto IV inclusief alle DLC's voor slechts €5,99 aanschaffen.

Mocht je GTA5 dus nog niet hebben op de PC is dit dus de kans om hem aan te schaffen. Zeker nu ook dit weekend (waarschijnlijk) ook een zeer grote Halloween DLC gaat uitkomen voor GTA Online. In de PC-bestanden van Grand Theft Auto V zijn namelijk veel verwijzingen te vinden naar een Halloween DLC. Zo is onder andere een nieuwe Z-Type auto in de data te vinden (afbeelding hieronder). Daarnaast zit er in de data ook een begrafenisauto, enge kleding en enge muziek. GTA Online gaat komend weekend dus helemaal scary worden! Applaus.gif

med_gallery_1_5_55577.jpg

De nieuwe Z-type!

Houd GTAGames.nl in de gaten voor meer nieuws over aanbiedingen en komende GTA Online DLC's. yep.gif

Bron: Steam

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De kans is zéér groot dat ze de oudere consoles wéér passant overslaan! Goed bezig R*, echt! :tu:

Jij doet ook echt niet anders dan klagen als er ook maar iets kwa update of iets nieuws van GTA V / GTA Online komt

En daar bij je spreekt je zelf wel heel erg vaak tegen

De ene keer zeg je dit en de andere keer zeg je weer heel wat anders

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had het immers over die 'aanstaande' Halloween-DLC, niet over de aanbieding die momenteel gaande is op de PC-versie van V.

@Pino; Boeien, ik mag m'n mening hier toch wel uiten? Of niet? D'r zit natuurlijk wel 'n kern van waarheid in dat ik soms té wispelturig ben... Maar

toch, wat interesseert dat jou wat?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De kans is zéér groot dat ze de oudere consoles wéér passant overslaan! Goed bezig R*, echt! :tu:

Misschien is het ook slim om alleen woorden te gebruiken waarvan je weet wat ze betekenen. :7

Anyway, ziet er wel lachen uit, door al die kortingen en gratis meuk krijg ik echt meer en meer de drang om een XBOX One met V te kopen. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lekker zeg, heb ik net een week geleden al GTA V via Steam gekocht voor m'n laptop die ik wil gaan kopen (60GB 80GB downloaden nadat ik dat ding eindelijk in huis had zag ik niet zitten).. Achja, die €20 maakt niet extreem veel verschil. Maar toch vervelend :puh:

Edit: Blijkbaar biedt Steam terugbetalingen aan als je een goede reden hebt, ik hoop dat ze m'n reden goed vinden :D

Bewerkt: door sanderth

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had het immers over die 'aanstaande' Halloween-DLC, niet over de aanbieding die momenteel gaande is op de PC-versie van V. @Pino; Boeien, ik mag m'n mening hier toch wel uiten? Of niet? D'r zit natuurlijk wel 'n kern van waarheid in dat ik soms té wispelturig ben... Maar toch, wat interesseert dat jou wat?

Het boeit en intreseert mij degelijk wel wat de laatste dagen als ik een bericht van jou lees is het alleen maar negatief over iets of over iemand

Je mag zeker je mening hebben en uiten daar is niks mee maar als je iets zegt zeg dan niet zo maar iets maar onderbouw je mening

Een voorbeeld je jij zegt "Lekker kut rockstar doet weer niks voor de oudere console's" Waarom is het kut ? dat zeg je er niet bij

Maar goed mischien is er zeker wel wat voor de oudere consolo's voor GTA V / GTA Online van rockstar kwa de aan komende update

Je kan vooraf wel gaan zeiken maar stel dat dat helemaal niet nodig is dan heb je dus weer eens weer lopen zeiken om niks

En nu weer ontopic "Next Update Rockstar GTA V / GTA Online"

Bewerkt: door Pino1982

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En héél toevallig weet ik wat 'passant' betekent. ;) Serieus, als sommige(n) alleen maar op m'n spelling, woordkeuze etc. letten, ga dan gewoon weg. Ik ben het onderhand wel zat.. :t

@Pino; Je mag heus wel wat interpunctie gebruiken, hoor. 't Leest namelijk vermoeiend weg na zo'n lange dag op school. Enne... overigens ben jij

oprecht degene die nagenoeg zijn mening niet 'onderbouwd'. Dus stop maar met 't 'vingertje wijzen' én kijk maar is dondergoed naar jezelf voordat

je de 'badboy' wilt uithangen... Doei.

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En héél toevallig weet ik wat 'passant' betekent. ;) Serieus, als sommige(n) alleen maar op m'n spelling, woordkeuze etc. letten, ga dan gewoon weg. Ik ben het onderhand wel zat.. :t @Pino; Je mag heus wel wat interpunctie gebruiken, hoor. 't Leest namelijk vermoeiend weg na zo'n lange dag op school. Enne... overigens ben jij oprecht degene die nagenoeg zijn mening niet 'onderbouwd'. Dus stop maar met 't 'vingertje wijzen' én kijk maar is dondergoed naar jezelf voordat je de 'badboy' wilt uithangen... Doei.

Ik typ zo als il typ als je er last van hebt dan lees je het lekker niet

Wat heb ik er mee van doen wat jij op school doet

Ik onderbouw zeker wel mijn mening hoor zo als je nu wle kan lezen maar goed

Ik wijs helemaal nergens naar toe hoor

Ik hang helemaal geen badboy uit

Wat ik net ook als zij ik vind het voornamelijk heel on aangenaam hoe jij soms dingen schrijft over iet of iemand

Doei

En nu weer ontopic "Next Update Rockstar GTA V / GTA Online"

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De kans is zéér groot dat ze de oudere consoles wéér passant overslaan! Goed bezig R*, echt! :tu:

ps3 en xbox 360 zitten al aan hun maximum, Er kan simpelweg niks meer bij en als dat wel zou kunnen, zullen ze hoogstwaarschijnlijk de update wel naar old-gen brengen. R* heeft namelijk bijna een jaar na de release voor gta v voor ps4 en xbox one nog updates uitgebracht voor de old-gen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat de old-gen de updates niet aan kan moeten we zo ondertussen gewoon accepteren.

Ook ik, want ik speel op een Playstation 3.

Wil je wel geregeld updates, dan zullen je toch echt een new-gen console moeten aanschaffen.

Ik verwacht met kerst wel weer een kerstboom in mijn appartementen.

En sneeuw. Was toch echt lachen; rijden in de sneeuw.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...