Jump to content

Mobiele dilemma


ERRWINS

Recommended Posts

Hallo,

Om maar met de deur in huis te vallen; aankomend jaar krijg ik te maken met een 'klein' dilemma oftewel, ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb drie keuzes, alleen verschilt het 6 maanden tussen deze keuzes.

Keuze 1:

Op 15 april 2016 mag ik mijn abonnement verlengen bij KPN, waar ik naar alle waarschijnlijkheid wederom kies voor een iPhone. Het zal dan de 6S worden. Een prima toestel, verder helemaal niks mis mee. Ik kan dan onderhandelen over mijn abonnement zoals de prijs en bundels die ik erbij kan krijgen. Ik heb dan wederom een twee-jarig abonnement, tenzij ik hem laat verlopen, dan is het 2,5 jaar.

Keuze 2:

Ik laat mijn abonnement verlopen op 15 oktober 2016, zodat ik de iPhone 7 kan aanschaffen. Het is dan wel het nieuwste van het nieuwste, maar zoals velen van jullie weten, is de S-versie vaak de verbeterde versie. Het nadeel van deze keuze is dat ik dan niet kan onderhandelen over de prijs van mijn abonnement, en waarschijnlijk de volle pond moet gaan betalen.

Keuze 3:

Dit is een mix van keuze 1 en 2. Ik kies dan voor keuze 1, en verkoop de iPhone 6S vlak voordat de iPhone 7 uitkomt. Zo kan ik een beetje geld bij leggen voor een iPhone 7, maar dan wel een redelijk voordelig abonnement van de iPhone 6S.

Wat is volgens jullie de beste keus?

MegaPilot, Android is geen optie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dan (persoonlijk) voor optie #2 gaan. Zoals je het al vermeld had is het gewoon het nieuwste van 't nieuwste, ik zou d'r voor gaan aangezien

je over de hedendaagse software, apps etc. beschikt. Dit is uiteraard mijn suggestie die ik je kan aandragen, maar 't is grotendeels jouw eigen keus...

Daar bereikt je allicht het meeste mee. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag is natuurlijk wat je zelf van de 6S vindt, ik geloof dat je nu nog met een 5S rondloopt? Ik zou als de 6S je bevalt gewoon een 6S nemen, de 7 overslaan en de 7S dan terug aanschaffen. Heb zelf ook de indruk dat de S versies beter zijn(geen kinderziektes zoals de grip bij de 4 bvb).

En als je écht de 7 wilt, dan verpats je de 6S en koop je een 7, maar ik zou dat niet doen. :puh:

MegaPilot, Android is geen optie.

Laat wel duidelijk zijn dat ik Android alleen maar aanraad omdat het goedkoop is(prijs/kwaliteit van Chinaphones), niet omdat ik dat het beste mobiele OS vind. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

Bump.

Ik zit met het soortgelijke dilemma alleen dan zonder het abbo verhaal. Ik denk dat beiden gevallen een vreemde wending hebben gekregen. Ik heb atm een iPhone 6 en zoals het er nu op lijkt zal er tegenover de iPhone 7 weinig verschil zitten. Zelfs het design is grotendeels hetzelfde. Nu zeggen doorgaans betrouwbare bronnen dat de 7S juist een compleet nieuw design krijgt. Dit is voor het eerst dat een S versie (wellicht) compleet anders wordt dan zijn voorganger.

In jouw geval is de keuze makkelijker en zou ik voor keuze 1 gaan en dan het jaar erop de 7S.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Nou nee. In mijn geval ben ik gewoon toe aan een nieuwe telefoon. Dat zou dan de 7 worden. Maar het jaar erop komt weer (zoals het er nu op lijkt) een compleet nieuw toestel uit (wat eerder niet het geval was). Hoewel ik eerder om het jaar wisselde is dat me voor nu wat te duur. Dus.. iPhone 7 nemen en dan de 8 of de 6 houden en de 7s nemen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...