Jump to content

Moeilijkste/meest frustrerende opdracht bij het 100% voltooien


Svenie

Recommended Posts

Er zijn ongetwijfeld heel wat mensen hier die ooit GTA Vice City 100% wisten uit te spelen, of toch op zijn minst een poging hebben gedaan. Zoals we allemaal weten komt daar meer bij kijken dan alleen het voltooien van de hoofmissies. (zie 100% checklist

Voor die mensen die er in slaagden VC 100% uit te spelen of toch een fatsoenlijke poging hebben gewaagd, wat was voor jullie de moeilijkste of op zijn minst meest frustrerend opdracht om daartoe te komen?

Voor mijzelf was het ongetwijfeld de Paramedic zijmissie. Het is een erg langdradig onderneming die je langzaam in slaap wiegt en vervolgens fouten doet maken, zoals bijvoorbeeld het omver rijden van een patiënt op level 10. Geen idee hoeveel keer ik deze zijmissie opnieuw moest spelen, echter teveel naar mijn zin.

Over langdradig gesproken: de taxi driver zijmissie was ook best een verschikking. Gelukkig moesten niet alle 100 fares achter elkaar gedaan worden, maar desondanks van A naar B rijden werd snel vervelend, vooral als B zich aan de andere kant van de stad bevond. In die gevallen stopte ik gewoon de missie, ongeacht de vergaarde bonussen en startte ik opnieuw.

Twee laatste 'challenges' die voor mij vrij irritant konden zijn waren Hotring en Bloodring. Echt verschrikkelijk wanneer je langs alle kanten wordt gebeukt door tegenstanders, vooral wanneer je net op het punt staat als eerste te eindigen of de kaap van de 1 minuut te bereiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de collectables juist leuk, en het is een kwestie van goed bijhouden ;) De voertuigmissies vond ik ook niet zo'n probleem; even doorzetten. Het ergste vond ik toch wel Hotring en Bloodring, daar heb ik heel wat om gevloekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Aah, lang gelden dat ik hier geweest ben. Eens denken of ik überhaupt nog dingen weet van GTA Vice City. Naast het oneindige geduld voor alle collectables en stunt jumps kan ik me nog goed herinneren het scherm van mijn nog altijd bestaande laptop uit 2003 diverse keren zo ongeveer door midden te hebben gebroken als 'PCJ Playground' voor de zoveelste keer niet lukte. Maar moet zeggen dat het meerdere keren is gelukt om de 100% te halen, de magere en sarcastische beloningen daarvoor zijn me ook nog bijgebleven...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet zovéél GTA: VC gespeeld als de meeste(n) hier, maar het enige wat me 'n beetje is bijgebleven omtrent de 'frustrerende opdrachten

voor de 100%' zijn de Stunt Jumps. Telkens kwam ik wel wat meters te kort of je landde net ietsjes té verkeerd waardoor je faalde. Sommige

jumps kon ik zeker wel 5 keer overdoen omdat de moeilijkheidsgraad voor mij iets te hoog lag.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Test Track vond ik toch wel heel frustrerend. De Landstalker kon echt in iedere bocht kantelen als je even niet oplette of iets te enthousiast naar links of rechts stuurde. Ook PCJ Playground en dan met name de twee jumps achter elkaar aan het eind van de challenge hebben me heel wat problemen opgeleverd.

Verder vond ik Vice City denk ik de 'makkelijkste' 100% van de GTA's die ik heb gespeeld. Het meeste is vrij snel wel goed te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dingen die gigantisch lang duren om te volbrengen vind ik zéér irritant. Ik ben in GTA nooit lang met één bezigheid aan de gang, en zaken als de import/export bij Sunshine Auto's vind ik echt te lang duren om er nog van te kunnen genieten. De races, waaronder Test Track zijn na LCS en VCS een eitje :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Gek. In mijn laatste play-through heb ik uren lopen zoeken naar een Virgo, maar ik kwam direct een Caddy tegen toen ik die ging zoeken bij Leaf Links. Voertuigmissies, met uitzondering van de Vigilante, doe ik zo veel mogelijk in het begin van het spel. Op die manier heb ik er veel meer profijt van. Een ander voordeel is dat de andere stadsdelen nog afgesloten zijnen je dus niet zo veel heen en weer moet rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...