Jump to content

Nooit gekochte wapens in bezit


boas

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Toen ik vandaag inlogde merkte ik dat ik in GTA online allerlei wapens in bezit heb die ik nooit heb aangeschaft. Onder deze wapens is ook een minigun welke beschikbaar is vanaf level 120 en ik ben level 103, onmogelijk dus. Ook heb ik sneeuwballen in bezit en de bal van Chop. Weet iemand waardoor dit komt en of ik hier nog iets mee moet doen?

Alvast bedankt

Boas.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je héél erg zeker dat je niet te confronteren kreeg met een hacker/modder o.i.d.? Wat zulke gastjes kunnen je immers

overeenkomstige wapens geven, het meest voordehandliggende wat je dan kunt doen is een ticket opsturen naar R*. Alhoewel het niet zoveel

nut heeft. 'n Tweede mogelijkheid is dat je een deathmatch had gespeeld met wapens die je (nog) niet had, als dat zo is is het (vrij) normaal.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik jullie eens even wakker maken

De wapens die in een survival of deahtmatch of andere matches zijn die je kan pakken / krijgen kan je niet vast houden in freemode als je nog niet het desbetreffende level bent om het wapen inbezit tehebben

Maar er word ook gezegt dat hij de bal van chop heeft dat is alleen maar in storymode en dat zou heel goed kunnen dat hij die in storymode heeft maar online zou dat niet mogelijk zijn

En de sneeuwbal is me een raadsel hooe je er aan komt

Op welk platform speel je GTA Online op de PS3/PS4/Xbox 360/Xbox One/PC ?

Dat is ook wel handig om teweten zo kan de gene die met het probleem zit beter geholpen worden natuurlijk

Anders kan je wel heel erg gaan raden en gissen wat mischien helemaal niet nodig is en antwoorden geven die mischien helemaal niet eens van toepasing hoeven tezijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...