Jump to content

Na 10 jaar Graphics is het genoeg...


Dutchy3010

Recommended Posts

Levi, enorm bedankt voor je inzet al die jaren. Ik heb altijd van je werk genoten, voorheen je grafische kunsten, en meer recent je foto's van Bali. Ik hoop dat je ondanks deze stap terug geen vreemde wordt en je ons af en toe blijft verrassen door wat van je werk te laten zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is namelijk best wel spijtig om te zien dat er zovéél crew-leden vertrekken binnen zo'n (super)korte periode. Desondanks wil ik je nog bedanken

voor je jarenlange (10 jaar!!) inzet voor het forum. Succes in het verdere leven en hopelijk tot kijk! :bier::D

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder al te veel te overdrijven, mag je bij een afscheid van Levi toch wel spreken over het afscheid van een legende. Zeker voor mij is Levi een belangrijke persoon op het forum geweest, in mijn weg van lid, via superlid en megalid, naar moderator van het Games forum (tsjonge jonge, wat klinkt dat een partij sentimenteel). Enorm bedankt voor je inzet de afgelopen tien jaar, en heel veel succes in je grafische carrière. Hopelijk zien we af en toe inderdaad nog wat van je designs langskomen!

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie bedankt! Niet te bevatten, zoveel jaren... Er is natuurlijk veel veranderd sinds de tijd dat ik me als vijftienjarige knul registreerde op dit forum, met als voornaamste reden om nieuwe easter eggs te ontdekken in San Andreas en vanwege de gekte omtrent Bigfoot. Ondanks dat het alweer zo lang is geleden, staan veel momenten mij nog bij als de dag van gisteren. Nooit eerder had ik me op een forum geregistreerd. Ik kan me nog goed herinneren dat mijn eerste post ook direct weer werd gesloten. Gelukkig weerhield mij dat er niet van om te blijven hangen.

Dit forum heeft mij veel meer gebracht dan alleen wat antwoorden op mijn vragen. Op het wereldwijde web was dit forum voor mij echt even thuiskomen. Naast dat ik veel mensen heb leren kennen, heb ik mede dankzij dit forum ook een passie gekregen voor grafische vormgeving. Tot op de dag van vandaag houd ik mij daar nog steeds mee bezig. Weliswaar minder dan vroeger, maar houd het Graphics forum in de gaten zou ik zeggen.

Het zal geen verrassing zijn, maar we krijgen vaak meer verantwoordelijkheden als we ouder worden. En als je zo lang lid bent geweest en hier iets hebt opgebouwd, dan is dat soms moeilijk loslaten. Ik wens jullie en dit forum nog vele mooie jaren toe. Nogmaals iedereen ontzettend bedankt en in het bijzonder mijn (ex-)collega's. Het waren mooie tijden waar ik met een goed gevoel op terug kijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...