Jump to content

Rise of the Tomb Raider


Big Boss

Recommended Posts

2607wco.jpg

Ontwikkelaar:
Crystal Dynamics

Uitgever:
Square Enix

Genre:
Action Adventure

Platforms:
XBox One, XBox 360 (PS4?, PS3?, PC?)

Aantal spelers:
1

Release:
Q4 2015

Demo:
n.v.t.

Website:

Het vervolg op de succesvolle reboot van Tomb Raider. Ik vind de trailer er alvast heel levendig uitzien. Bij bepaalde momenten lijkt het zelfs alsof je naar een film kijkt. Ik weet niet of die hoodie een belangrijke rol gaat spelen. Die vertoont wel veel gelijkenissen met de Assassin's Creed serie.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er inderdaad héél goed uit. Het lijkt net een hele goede animatie film! Het is wel jammer dat de mond beweging, ondanks de game er zo goed uitziet, nog niet perfect meeloopt met de tekst. (beetje mierenneuken vanuit mijn kant) Als ik deze trailer zonder enige kennis van wat het was zou kijken, zou ik er pas tegen het eind achter komen dat het Tomb Raider is. Het liet me niet meteen aan Tomb Raider denken. De trailer is vrij rustig maar geeft wel een indruk van het verhaal, wat in mijn mening erg sterk lijkt. Ik heb de vorige game nog niet uitgespeeld en heb daar zo te lezen nog wel wat tijd voor. :puh: Ik kijk hoe dan ook uit naar deze game want ik speel al zowat m'n hele leven dit spel.

Edit @ hieronder, agreed!

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Ze rijden wel graag mee met de bandwagon qua titels. De eerste delen netjes nummeren, dan overgaan op subtitels, waaronder de vrij cliché Chronicles, Legend en Anniversary, dan de nieuwe titel gewoon weer doodleuk "Tomb Raider" noemen, dan een update met de tenenkrommende titel "Tomb Raider: Definitive Edition" en tot slot naar wat de laatste jaren populair is: "Rise of the..." ervoor.

Zegt verder niets over de games zelf natuurlijk, maar ik vind het altijd wel knap hoe mainstream ze die titels kunnen laten klinken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik het niet mee eens. Angel of Darkness vind ik nog altijd de beste game trouwens, maar waarom zou je een editie die 20(?) jaar Tomb Raider viert nou nog een aparte titel geven? Mensen moeten weten dat die game er is voor een jubileum. Hetzelfde met de "Definitive Edition", oke, het klinkt dan wel niet, maar het gaat gewoon mee met de GotY en Director's Cut titels. Zolang de game maar goed is kan de titel daar niet aan afdoen.

Link to comment
Delen op andere websites

veog0w.jpg

Een kleine vergelijking met de coverart van achtien jaar geleden en van een jaar geleden.

Vroeger speelde mijn moeder de Tomb Raider reeks best wel vaak. Na een aantal jaar heb ik ook de reeks wel geprobeerd, maar ik had het totaal niet door hoe ik het moest doen. Ik heb de meeste herinneringen aan Angel Of Darkness van Tomb Raider. Net als de andere spelletjes van die reeks heb ik ze nooit kunnen uitspelen, maar gelukkig hebben ze weer een speciale pakket dat de trilogie kan spelen op de PlayStation. En dan moet je wel zeggen dat ze echt enorm moeilijk zijn, ik ben echt blij dat er weer een nieuwe spel is gekomen van deze reeks. De graphics zien er fanttastisch uit, en ze hebben nu al geweldig werd geleverd. Kijk maar eens naar de verschillen van nu en achttien jaar geleden. Ongelofelijk wat de huidige technologie ons heeft gebracht!

:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik ben als fervent PC-gamer (opnieuw) teleurgesteld dat er van een veelbelovende game een exclusive gemaakt wordt. Tomb Raider (2013) was steengoed en ik kijk uit naar dit nieuwe deel, maar het draait duidelijk weer allemaal om geld. Ik haal hem wel weer bij een Steam Sales later in 2015, de volle mep krijgen ze van mij niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox wilt vast concurreren met de Playstation's Uncharted serie, en ze komen trouwens rond de zelfde gedeelte uit, althans dat verwacht ik.

Dat denk ik niet, waarom zou je een game serie "adopteren"? Microsoft gaat heel veel commentaar krijgen als ze dat zouden doen. (Krijgen ze nu waarschijnlijk al door deze zet).

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben al gezegd dat het om tijdelijke exclusiviteit gaat (waar deze petitie mogelijk voor iets tussen zit), wat inhoudt dat we het spel later (hopelijk en waarschijnlijk) op andere platformen kunnen verwachten. Desondanks is het nog steeds een uitermate teleurstellende beslissing van Crystal Dynamics en Square Enix. De fans zijn boos en dat laten ze merken. Ik kan ze geen ongelijk geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Achja, zo heeft elk platforum zijn/haar exclusives.

Het was te verwachten dat het een tijdelijke exclusives is. Echter doen beide; Sony en Microsoft hier aan mee.

Jammer voor de andere partij, maar zo is het nu eenmaal.

Daarnaast beter zo dan dat MS die studio opkoopt, wat Sony in het verleden wel gedaan heeft / doet zodat het alleen maar op hun platform uit komt.

Ik zeg, laat maar komen. Heb er zin in. clown.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 year later...

Lara Croft - Rise of the Tomb Raider

Ontwikkelaar: Eidos Montreal

Uitgever: Square enix

Genre: Action

Platforms: Xbox 360, Xbox one, PlayStation 4, PC

Aantal spelers: 1

Release: 10 november 2015 (Xbox 360/one), begin 2016 (PS4, PC)

Demo: -

Lara Croft gaat in Rise of the Tomb Raider in Siberië op zoek naar het geheim van onsterfelijkheid en krijgt te maken met een mysterieuze orde die het op haar gemunt heeft. De game speelt zich af op twee locaties, de tweede setting is nog niet bekend.

De Siberische natuur is in de nieuwe game de grootste vijand en vriend van Croft, vertelt ontwikkelaar Crystal Dynamics. Het hoofdpersonage zal moeten overleven in de kou en zich verdedigen tegen wilde dieren.

Wel kan Croft in bomen klimmen, zich verstoppen in struiken en zwemmen. Ook herstellen planten en lappen een beetje leven en kan Croft spullen maken. Daarnaast is de vertrouwde boog terug en introduceert de nieuwe Tomb Raider-game meerdere soorten van ieder beschikbaar wapentype.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...