Jump to content

Rise of the Tomb Raider


Big Boss

Recommended Posts

Ik kijk er wel naar uit, maar ik hoop wel dat ze wat meer terugkeren naar het originele concept van de Tomb Raider serie, namelijk de tombes, de puzzels en natuurlijk de valstrikken.

Waar ik het absoluut niet mee eens ben is Microsoft's beslissing om Square Enix een hoop geld toe te stoppen voor exclusiviteit, ook al is het dan maar tijdelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is dus al zo'n soortgelijke topic over. Maar dat terzijde.

>>> Door Big Boss: Door mijzelf, nota bene! :fp: Snel even samenvoegen voor iemand het ziet.<<<

OT: Ik vind het nogal merkwaardig dat ze momenteel nog 'n game zoals The Tomb Raider uit gaan geven voor de Xbox 360..

't Apparaat is nu (alwéér) pak 'm beet tien jaar oud, en alsnog ondersteunen ze het systeem.. Sterker nog, ik ben zelfs bang dat zo'n

'prachtige' game het maar amper kan bijbenen op zulke oude apparatuur. Ze konden wat mij betreft de gehele oudere generatie achterwege

laten.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha sorry :$

OT: interessante game. Graphics zien er geweldig uit en Lara Croft gaat er ook op vooruit, word er niet lelijker op :puh:. Als ik de trailer van de game zie heb ik alleen meer het gevoel dat ik naar een film trailer kijk ipv een game trailer. Benieuwd hoe deze game zal uitpakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze game even gespeeld op First Look dit jaar. Er stond een best korte, maar o zo lange rij voor. :7 Heb denk ik wel een uur lang in de rij gestaan. Qua gameplay lijkt de game erg op zijn voorganger, maar het voelt wel als een nieuwe game. Op de xbox one ziet hij er trouwens echt gelikt uit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hem gister gekocht voor me zus, want ben zelf niet in het bezit van een One.

Weekend komt ze de game ophalen en ga dan gelijk met haar mee want wil hem natuurlijk zelf ook gaan spelen, vooral omdat ik niet kan wachten tot eind 2016.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk er wel naar uit, maar ik hoop wel dat ze wat meer terugkeren naar het originele concept van de Tomb Raider serie, namelijk de tombes, de puzzels en natuurlijk de valstrikken.

Waar ik het absoluut niet mee eens ben is Microsoft's beslissing om Square Enix een hoop geld toe te stoppen voor exclusiviteit, ook al is het dan maar tijdelijk.

Tsja hellaas gebeuren dat soort dingen nou eenmaal.

Maar de game komt tenminste uit op de Ps4, dat kan ik niet zeggen van Street Fighter 5 die dus helemaal niet uitkomt op de Xbox One.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 9 maanden later...

Zo hey, vandaag gereleased voor PS4 puh2.gif Beetje mosterd na de maaltijd en al helemaal na Uncharted 4. Maar goed, ik heb me heerlijk vermaakt met de '13 reboot, dus ik hoop 'm aan te schaffen nadat ik Mafia III heb uitgespeeld. Wou nu even deze heerlijke PSOne Throwback case delen worshippy.gif

CueUJ_rWYAAnWbU.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga dit weekend beginnen aan Rise of the Tomb Raider.

Deze game heeft daarnaast 125 trophies dus de echte trophy hunters onder ons kunnen weer lekker gaan verzamelen. ;)

@FrankyFourFingers: Awesome die PSOne Throwback.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Jah, jammer dat het niet meer dan een promo is, zou wel echt gaaf zijn als die in de schappen terecht kwam.

Ik heb 'm ook maar alvast aangeschaft, ondanks dat ik nog eerst snel Mafia III ga uitspelen.

Eerste wat ik dacht toen ik het spel kocht, was "hmm dat hoesje komt me bekend voor". Nou hebben Uncharted en Tomb Raider veel van elkaar weg, maar dit gaat niemand gauw voorbij puh2.gif:

rise-of-the-tomb-raider-uncharted-box-art-cropped.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren heel de middag deze game gespeeld en vandaag natuurlijk ook weer (net gestopt) en vind hem persoonlijk beter dan Uncharted 4.

Dit komt vanwege het feit dat je dingen kan unlocken, verbeteren enz.

Oja, ik zit momenteel op 13/125 trophies.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...