Jump to content

GTAForum Awards 2015 - Vragen & Uitleg


Thundercover

Recommended Posts

Precies. Wij streven naar vijf nominaties per categorie. Bij meer genomineerden vallen dus diegenen met de minste nominaties af.

Jammer, dat er max vijf zijn. Zo krijg je in mijn ogen geen reële uitslag, maar het zal vast weloverwogen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Precies. Wij streven naar vijf nominaties per categorie. Bij meer genomineerden vallen dus diegenen met de minste nominaties af.

Jammer, dat er max vijf zijn. Zo krijg je in mijn ogen geen reële uitslag, maar het zal vast weloverwogen zijn.

Als je dit aantal vergroot (wat in sommige categorieën niet eens mogelijk is ivm stemming) stemt toch iedereen weer op de persoon waar hij/zij net op gestemd heeft in de nominatieronde. Anders heb je ook geen finale, als je met iedereen de finale ingaat en alles op nul staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh jammer, dan ben ok dus nergens voor genomineerd :( Maar ik begrijp het wel hoor, daar niet van :puh:

Nja je kan wel door iemand genomineerd zijn, maar je hebt te weinig stemmen. Blijkbaar was ik ook voor beste avatar genomineerd (pb), maar waren er te weinig mensen die mij genomineerd hebben om op de lijst te komen te staan.
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens de toetsencombinatie Ctrl+F5 als je in het topic bent. Er werd net gewerkt aan een probleem met de afbeeldingen, dus het kan zijn dat je net op het verkeerde moment in het topic keek. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...