Jump to content

Zelfde karakter PS3 en PS4


GTA_Online

Recommended Posts

Hallo ik had voordien (zoals vele) een karakter op PS3 en die overgezet op PS4, maar als ik mijn PS3 karakter alle wagens wegdoe, ander haarsnit, nieuwe garage koop, enz... weet ik dat het geen effect heeft op mijn PS4 karakter. Want daar heb ik level 111 en op PS3 nog 105 en ander geldsom. Nu mijn vraag is: kan ik ook een andere naam verzinnen ervoor? Of blijft het de socialclub naam behouden?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je precies met de namen?

Om je eerste vraag te beantwoorden, als je je karakter eenmaal hebt overgezet dan zijn het twee losse karakters geworden.

Dus wat je vervolgens doet op de PS3 blijft op de PS3 en zo ook voor de PS4. :)

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je precies met de namen?

Om je eerste vraag te beantwoorden, als je je karakter eenmaal hebt overgezet dan zijn het twee losse karakters geworden.

Dus wat je vervolgens doet op de PS3 blijft op de PS3 en zo ook voor de PS4. :)

Welja, mijn karakter naam (je SocialClub ID naam) kan ik die ook veranderen want nu noemen zowel PS3 als PS4 karakter hetzelfde mits zelfde Social Club login is :) Nuja, eigenlijk heeft het niet zo erg belang he dan :) misschien verkoop ik wel men PS3 dan want veel kom je er niet op, behalve dat ik bij PS3 in story mode een cheat heb van 100% bij Michael, Franklin en Trevor en allen 999miljoen hebben. Zo een cheat heb ik niet voor PS4 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke thx. Ik geraak nu wel an 2 dagen niet op mijn SocialClub, elke maal melding dat website vast loopt.Iets met de script van de website?

Nu heb ik nog 1 vraagje :) : Ik heb mijn tweede karakter even geopend waar ik nog bij begin ben (level 1) en heb het zelfde bedrag als mijn normaal karakter (level 111) . Maar dus niet de appartementen en garages en autos, maar wel mijn bedrag. Als ik iets koop dan gaat het geld ook weg bij mijn eerste karakter?

Link to comment
Delen op andere websites

Hier staat uitgelegd hoe je je Social Club gebruikersnaam kan veranderen:

https://support.rock...ckname-or-email

:)

euhm .... als ik daarbij mijn SocialClub naam verander dan zal dat ook veranderen op mijn PS4 karakter vrees ik !

Dat klopt.

Oh, ik snap hem nu.

Je bedoeld de karakternaam die je moet invoeren bij het maken van je karakter.

Ik zou niet weten of je die kan veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...