Jump to content

Vet rare bug! (360)


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik had net iets vet raars. Ik gooide gta V me 360 in en ik wil online. Ik zit dus in de menu en ik klik online aan. Ik kom in online bij mijn 2e character. Ik wil dus naar mijn 1e character gaan. Dat gaat. Maar ik kom een hele rare sessie binnen.

Ik kwam een sessie binnen wat aanvoelde als een ''single player'' achtige sessie. Maar het was geen solo sessie. Ik was in een sessie gekomen waar op me map geen symbolen stonden van garages, huizen, missies en los santos customs garages. Me map was gewoon helemaal kaal. Het was alleen maar de map van gta V zelf zonder symbolen.

En ik had z'n gedachte alsof ik met mijn online character op een of andere manier in single player zat. Dus ik ging het uittesten door huizen binnen te gaan. Ik rij naar het huis van Michael en ik kon gewoon zijn huis binnen lopen.

0_0.jpg

Ook als ik naar een online huis ging dan ging de garagedeur open. Maar m'n garage zelf binnen kon ik niet. Ik kwam alleen in een ruimte waar ik met een auto kon rijden. Mijn personal car stond ook niet klaar toen ik online binnen kwam.

Ook ging ik even snel naar het pakhuis toe waar je de missie met Franklin en Lamar naar binnen gaat om met Ballas een deal te doen. De deuren waren open, ik kon erdoorheen lopen, maar ik viel toen door de map heen. :S

Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?

Ik ga nu kijken of het nog steeds zo is of dat er gewoon een foutje was gebeurd.

Gr GTAKevin023.

Link to comment
Delen op andere websites

Zéér vreemd, ja... Ik heb dan nog nooit iets soortgelijks meegemaakt... Sterker nog, ik heb zo'n vermoeden dat R* binnenkort alle beschikbare

interiors die voorkomen single-player ter beschikking gaan maken voor 't publiek in GTA Online. Naja, ik hoop het in iig. :D

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...