Jump to content

Welke outtake had jij het liefst wél in GTAA gezien?


Dotz

Outtakes  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke outtake had jij het liefst wél in GTAA gezien?

    • Third person view (in plaats van top down view)
      1
    • GTAA als port van GTA III (in plaats van prequel)
      0
    • Een functionerende straaljager en volledige toegang tot Francis Int. Airport
      3
    • Multiplayermodi
      1
    • Een travestietpersonage
      1
    • De grafische stijl van Crawfish Interactive
      3
    • De barrel
      0
    • Anders, namelijk.. (zie post)
      0


Recommended Posts

GTAA heeft een turbulent productieproces gekend. Verschillende functies en ideeën hebben de uiteindelijke game niet gehaald. Zie de outtake-pagina op wikigta voor meer informatie over de ontwikkeling van GTAA.

Zie voor een discussie over third person view in GTAA dit topic. De GBA-versie van Driv3r maakt wél gebruik van third person view. Zie onderstaande video (in de spoiler) om een indruk te krijgen hoe GTAA er in third person view uit had kunnen zien.

Zie onderstaande screenshots voor de grafische stijl die Crawfisch Interactive overwoog te gebruiken en tevens de het travestietpersonage.

GTA_III_Game_Boy_Advance_4.jpgGTA_III_Game_Boy_Advance_2.jpgGTA_III_Game_Boy_Advance_6.jpg

Welke van deze functies had jij het liefst wél in de uiteindelijke game gezien? Welke functie had de game voor jou veel interessanter gemaakt?

Mijn voorkeur gaat uit naar de multiplayermodi. Als ik kijk hoeveel plezier ik uit de multiplayermodi van Mario Kart Super Circuit en de Pokémon-games heb gehaald kan ik mij niet voorstellen dat dat bij GTAA niet het geval was geweest. Hopelijk was er in dat geval wél een free roam-mode bijgevoegd en was er een optie voor beperkte multiplayerfuncties wanneer er maar één cardridge was (zoals dat ook bij Mario Kart Super Circuit het geval was).

Een functionerend vliegtuig lijkt me overigens ook wel interessant in een top down game.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Het leek mij juist goed om mensen een keus te moeten laten maken. Anders was ik bang dat zowat alles aangevinkt zou worden. De enige outtake waar ik bijvoorbeeld blij mee ben is dat GTAA geen port van GTA III is geworden (en wellicht het third person view). De overige outtakes had ik juist allemaal graag gehad, dan had ik op zowat alles gestemd.

Ik zou het nog kunnen veranderen, als meer mensen dat goed lijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

't Liefst zag ik GTA Advance in de stijl van Crawfish Interactive. Het ziet er bovendien vele malen beter uit dan 't uiteindelijke resultaat. Vind het

maar apart waarom GTA: A opeens was overgenomen door Digital Eclipse.. :? In mijn perspectief hebben ze het grafische gedeelte totaal verknoeit.

Link to comment
Delen op andere websites

't Liefst zag ik GTA Advance in de stijl van Crawfish Interactive. Het ziet er bovendien vele malen beter uit dan 't uiteindelijke resultaat. Vind het

maar apart waarom GTA: A opeens was overgenomen door Digital Eclipse.. :? In mijn perspectief hebben ze het grafische gedeelte totaal verknoeit.

Dit staat op de WikiGTA pagina die Dotz heeft gelinked in de OP.

Nadat Destination Software de licentie om GTA III te porten naar de Game Boy Advance verloren had werd deze overgenomen door Crawfish Interactive. De studio ging diezelfde maand echter nog failliet waardoor Rockstar Games wederom een nieuwe ontwikkelaar in de arm moest nemen. Die nieuwe ontwikkelaar werd Digital Eclipse, welke de game uiteindelijk in zijn huidige vorm uitgebracht hebben.

Ik ben trouwens voor de Graphics gegaan. Ziet er op de screenshots beter uit den hoe het is geworden.

Bewerkt: door ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik had niet verwacht dat de grafische stijl van Crawfish zo hoog zou eindigen in de poll :O. Persoonlijk vind ik de stijl van Digital Eclipse (de uiteindelijke stijl dus) best te pruimen.

Hier sluit ik mij graag bij aan. Ik heb nooit een slecht of teleurstellend gevoel gehad bij het spelen van de uiteindelijke versie van GTA Advance. Daarnaast heeft een game met een Top down view gewoon erg veel charmes en daarom vind ik het ook totaal geen probleem dat er nooit voor een TPV is gekozen. Het verhaal van GTA Advance is dan misschien niet super hoogstaand, maar het is zeker niet slecht. Afgezien van de kleine canon foutjes die erin zijn verwerkt is het een erg leuk verhaal om te volgen. Ik ben dus met andere woorden blij dat GTA Advance geen port van GTA III is geworden.

Van de outtakes die in bovenstaande poll staan vermeld gaat mijn voorkeur uit naar de functionerende straaljager en de volledige toegang tot Francis Int. Airport, hoewel ik mij niet kan voorstellen hoe ze dat in het spel hadden kunnen verwerken. Een nieuw personage in de hoedanigheid van een opdrachtgever had ook erg leuk geweest. Ik denk dat er een aantal amusante opdrachten van een travestiet kunnen komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...