Jump to content
ERRWINS

GTA Online 'Running Back' update nu beschikbaar!


gallery_32909_245_86131.jpg

Rockstar heeft vandaag een nieuwe update aangekondigd voor de PS4, Xbox One en PC. De update bevat een nieuwe GTA Online 'Adversary Mode' genaamd 'Running Back'. Zoals Rockstar vaker doet met feestdagen, gaat deze update gepaard met de Amerikaanse traditie 'Thanksgiving' en de Amerikaanse spirit die je kunt vinden in 'Football'.

Uitleg

Twee teams, met een totaal van 4-8 spelers, staan tegenover elkaar op het midden van de weg. De 'Runner', welke de Benefactor Panto bestuurd, moet een manier vinden om langs de verdediging en over de finish zien te komen. De hulpjes van de 'Runner', rijdend in een BF Bifta, moeten hem daarmee helpen. De verdediging, ook in een BF Bifta, moet er voor zorgen dat de 'Runner' dit niet lukt door hem te beuken of hem te laten crashen, zolang de 'Runner' maar gestopt wordt.

Deze nieuwe 'Adversary Mode' is beschikbaar op drie locaties: Raton Canyon, La Mesa Bridge en Zancudo Tunnel.

Heb jij de update al geïnstalleerd, zo ja, wat vind je ervan? Laat het ons weten!

gallery_32909_245_216669.jpg

Bron: Rockstar

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het is onderhand wel bekend dat GTAV de slechtste GTA ooit gemaakt is. Zelfs op Engelse GTAF wordt er zeer slecht over GTAV gepraat en ben er er eigenlijk ook mee eens.

Deze update voegt geen ene moer aan het spel. Maar goed, gelukkig heb ik GTA SA en GTAIV en GTAV boeit me niet zo veel meer.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat GTAV echt wel de mooiste SFX die ik ooit heb gehoord in een spel en heeft het ook enorm veel potentie.

Alleen jammer dat R* niet zo goed gebruik maakt van al dat potentie.

Ik had veel meer van GTA V verwacht. Ik vind hem nou ook niet 'aanvoelen' als een GTA game.

R* geeft weer eens geen flikker om de mensen die op de PS3/XB360 spelen. Ik hoop dat de Singleplayer DLC, als die er ooit komt, wel naar die console's gaan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

R* geeft weer eens geen flikker om de mensen die op de PS3/XB360 spelen. Ik hoop dat de Singleplayer DLC, als die er ooit komt, wel naar die console's gaan.

Je loopt een beetje achter. Rockstar games gaat geen updates meer uitbrengen voor de last-gen consoles (ps3/xbox 360) omdat deze consoles het simpelweg niet meer aankunnen. En de singleplayer DLC is hoogst waarschijnlijk geschrapt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

R* geeft weer eens geen flikker om de mensen die op de PS3/XB360 spelen. Ik hoop dat de Singleplayer DLC, als die er ooit komt, wel naar die console's gaan.

Je loopt een beetje achter. Rockstar games gaat geen updates meer uitbrengen voor de last-gen consoles (ps3/xbox 360) omdat deze consoles het simpelweg niet meer aankunnen. En de singleplayer DLC is hoogst waarschijnlijk geschrapt.

Ze kunnen het prima aan, dat is gewoon een onzin reden. Eerlijk zullen ze niet gauw zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het zou veel beter zijn indien er eindelijk eens de mogelijk bestaat dat men kan HUIZEN kopen ipv steeds appartementen ! Met die update zullen veel mensen blijer zijn denk ik. Ik bedoel niet gewoon huisjes maar die mooie villa's met zwembad die er overal staan in de rijke wijk. Want ze staan er !!!!

Huizen als bij Michael en Franklin, met mooi binnen interieur en ruiten waar je door kan kijken, geen zoals nu die huizen zo slordig marginaal :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben het er wel mee eens dat ze eerst wat aan hackers mogen doen en daarna pas dit soort dingen launchen.

What if I told you that they do all that?

De eerste week na een goeie update heb ik een week geen last van hackers, na die week is het zeldzaam als je een server joint zonder hackers. Dus ik vind dat ze daar wel eerst iets aan mogen doen, en dat het ook goed blijft werken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...