Jump to content
ERRWINS

GTA Online 'Running Back' update nu beschikbaar!


gallery_32909_245_86131.jpg

Rockstar heeft vandaag een nieuwe update aangekondigd voor de PS4, Xbox One en PC. De update bevat een nieuwe GTA Online 'Adversary Mode' genaamd 'Running Back'. Zoals Rockstar vaker doet met feestdagen, gaat deze update gepaard met de Amerikaanse traditie 'Thanksgiving' en de Amerikaanse spirit die je kunt vinden in 'Football'.

Uitleg

Twee teams, met een totaal van 4-8 spelers, staan tegenover elkaar op het midden van de weg. De 'Runner', welke de Benefactor Panto bestuurd, moet een manier vinden om langs de verdediging en over de finish zien te komen. De hulpjes van de 'Runner', rijdend in een BF Bifta, moeten hem daarmee helpen. De verdediging, ook in een BF Bifta, moet er voor zorgen dat de 'Runner' dit niet lukt door hem te beuken of hem te laten crashen, zolang de 'Runner' maar gestopt wordt.

Deze nieuwe 'Adversary Mode' is beschikbaar op drie locaties: Raton Canyon, La Mesa Bridge en Zancudo Tunnel.

Heb jij de update al geïnstalleerd, zo ja, wat vind je ervan? Laat het ons weten!

gallery_32909_245_216669.jpg

Bron: Rockstar

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Gezellig is dat he al die online update's waar je eigenlijk helemaal geen fuck aan hebt.

Als het nou nog eens update's waren waar je ook echt iets aan hebt, dit is echt een updatewaar je helemaal niks aan hebt.

En ja vind het ook waardeloos dat alleen online continu geupdate word en gewoon de storymode dus niet

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat is iedereen negatief zeg, nja iedereen z'n mening. Lijkt me opzich wel een leuke gamemode die ik wel ff ga uittesten.

Ben het er wel mee eens dat ze eerst wat aan hackers mogen doen en daarna pas dit soort dingen launchen.

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is wel jammer dat de informatie over deze update niet helemaal wordt verteld... dan het op de website van Rockstar staat.

Naast deze update zijn er ook weer diverse kortingen op appartementen en auto's. En je krijgt op de meeste game modes extra cash + RP

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is onderhand wel bekend dat GTAV de slechtste GTA ooit gemaakt is. Zelfs op Engelse GTAF wordt er zeer slecht over GTAV gepraat en ben er er eigenlijk ook mee eens.

Deze update voegt geen ene moer aan het spel. Maar goed, gelukkig heb ik GTA SA en GTAIV en GTAV boeit me niet zo veel meer.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat GTAV echt wel de mooiste SFX die ik ooit heb gehoord in een spel en heeft het ook enorm veel potentie.

Alleen jammer dat R* niet zo goed gebruik maakt van al dat potentie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...