Jump to content

Game of Thrones: A Telltale Games Series


Svenie

Recommended Posts

Game of Thrones: A Telltale Games Series

Ontwikkelaar:Telltale Games

Uitgever:Telltale Games

Genre: Adventure

Platforms: Android, iOS, Windows, OS X, PS3, PS4, Xbox360, Xbox One

Aantal spelers: 1

Release: 2 Dec. 2014

Game of Thrones: A Telltale Games Series is een episodisch avonturenspel van Telltale Games. Het spel bestaat uit 6 titels waarvan het eerste verscheen in december 2014. Het spel is gebaseerd op de boekenreeks "Het Lied van IJs en Vuur" van auteur George R. R. Martin en de televisieserie Game of Thrones.

Game of Thrones volgt grotendeels het principe van een point-and-click adventure waarbij de speler dialogen moet aangaan met andere personages. Verder dient hij puzzels op te lossen en objecten te vinden.

De keuzes die de speler maakt, beïnvloeden het verdere spelverloop, ook in de andere titels. In het spel bestuurt de speler tot vijf personages.

Verder zijn er enkele actiescenes waarbij de speler een aantal handelingen moet uitvoeren binnen een welbepaalde tijd. Indien dit niet lukt, zal het personage sterven en keert men terug naar het begin van de betreffende scene.

Zijn er mensen hier die deze reeks hebben gespeeld? Zelf heb ik recent de laatste (6de) episode gespeeld en net als The Walking Dead, een andere serie van Telltalte Games heb ik hier enorm van genoten. Als je een fan bent van de serie en je opzoek bent naar een game met een goede verhaallijn, waarin jij tevens bepaalt hoe alles verloopt geef dan zeker deze serie een kans. Ik kan jullie beloven dat je er geen spijt van zult hebben.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je voor de consoles wel een schijfje kan vinden naast de online shops uiteraard, maar voor zover ik weet is de PC-versie enkel en alleen via Steam te downloaden. Met de huidige exploration sale daar kost het je €13,99 en dat voor 6 episodes die je elk ongeveer twee uur spelplezier opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Heb ze ook eindelijk aangeschaft via steam.

1 gigantisch nadeel ontdekt: Het spel ondersteunt geen azerty-toetsenbord, tegen dat ik dat doorhad was ik al 3x doodgegaan :7

Dus nu moet ik elke keer men pc naar Qwerty zetten en dan werkt het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Na al een paar pogingen moet ik concluderen dat ik deze niet zal uitspelen. Dit is naar mijn mening echt de zwakste Telltale Game in tijden. Waar ik een The Walking Dead of Tales from the Borderlands erg hoog heb zitten omdat ze een uniek verhaal vertellen in een bekend universum, probeert het voor mijn gevoel te veel de show te zijn, alleen dan op een nogal matige manier met plotontwikkelingen die niet spannend genoeg zijn en nog saaiere personages. Erg jammer, want ik ben wel een liefhebber van de tv-serie/boeken :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...