Jump to content

Games - Random Chat


KoningJesper

Recommended Posts

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    58

  • KoningJesper

    37

  • Danger_dog_guy_7

    13

  • Niked

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minuut geleden, FrankyFourFingers zei:

Alhoewel de line-up van games stukken beter was dan met de NES Classic, hield het gebrek van Final Fantasy IV en Chrono Trigger mij meteen tegen.
Maar mooie aankoop hoor, mooi exclusief dingetje :Y

NES weet ik niet, heb mijzelf niet zo bezig gehouden ermee want die is een beetje van voor mijn tijd.

SNES Classic had wel een aantal titels die ik vroeger veel heb gespeeld, dus dan is het wel meegenomen.

 

Al waren de Mario games op de NES wel beter, had eigenlijk gehoopt op Super Mario All-stars maar je kan niet alles hebben natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, GolfG60 zei:

Al waren de Mario games op de NES wel beter, had eigenlijk gehoopt op Super Mario All-stars maar je kan niet alles hebben natuurlijk.

De onderdelen van de All-stars staan juist op de NES Classic. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, klopt voor 90%, de All-stars variant op de Snes had alle Nes games en nog Super Mario World erop staan.

 

Ben trouwens benieuwd hoe lang het duurt voordat ze ook de Snes kernel kunnen dumpen en zo extra games erop kunnen zetten.

Zover ik begreep is de hardware tussen Nes en Snes classic exact hetzelfde, alleen een ander jasje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 5 maanden later...

Volgende week woensdag (23 mei) zal de nieuwe Battlefield worden onthuld (Battlefield V als we de leaks moeten geloven). Ben erg benieuwd in welke periode het zich afspeelt. Ik hoop nog altijd op een goeie WWII shooter en dan met veel gameplay-features uit oudere BF-spellen. Battlefield 1 vond ik namelijk een beetje tegenvallen. :) 

 

Lol, toevallig kondigen ze het net aan. :puh: 

 

 
Meteen ook maar een topic aangemaakt: 

 

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Zijn er mensen die Spider-Man gaan kopen vrijdag? Naar het schijnt is het een heel goede game. Ik ga hem wel kopen, maar niet op release dag. Het lijkt me wel een leuke game, en ik vond Spider-Man 2 op de PS2 een fantastische game, maar ik wil er niet echt €60 aan uitgeven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Vanochtend de NES Mini gekocht, en zojuist al een paar spellen gespeeld die de meeste leden hier waarschijnlijk enkel uit de geschiedenisboeken kennen :puh: Major trip down memory lane :tu: 

 

Op 1-10-2017 om 19:35, Dutchy3010 zei:

Heb jij de NES Classic op de kop getikt, @FrankyFourFingers? Ik wilde die zo graag, maar heb 'm niet kunnen bemachtigen. De laatste keer dat ik op Marktplaats keek ging die weg voor 3x de koopprijs. Dan vertik ik ook uit principe dit neer te leggen.

Ik weet niet of je hem al hebt, of überhaupt nog op zoek bent, maar ze zijn sinds enige tijd weer te koop, en dit keer zijn er een stuk meer beschikbaar dan bij de eerste release.

 

Binnenkort ook maar de SNES Mini kopen, nog zo'n stuk nostalgie.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 9/22/2018 om 14:22, Platypus zei:

Slecht nieuws voor de fans van Telltale Games: de studio sluit de deuren wegens financiële problemen. Ze zijn nu met 25 mensen hun laatste project aan het afwerken.

 

Bron: Telltale Games twitter

Tja, om eerlijk te zijn dit bedrijf schreeuwt mismanagement sinds hun grote succes (TWD S1). Ben toch blij dat het ze gelukt is om nog wat spellen uit te brengen die mij weten te bekoren zoals The Wolf Among Us en de hilarische Borderlands spinoff. Maar om eerlijk te zijn, de 'novelty' was er inmiddels toch al jaren vanaf voor mijn gevoel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...