Jump to content

Games - Random Chat


KoningJesper

Recommended Posts

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    58

  • KoningJesper

    37

  • Danger_dog_guy_7

    13

  • Niked

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...

Op /r/ps4 doen ze een Community Event zondagavond om 7 uur waarin iedereen uitgenodigd is om weer eens een keertje Journey te gaan spelen. Dit was een van de games die ik al had gekocht voordat ik een ps4 had en onwijs genoten van heb. En gezien de waardering die het hier ook kreeg een tijd geleden toen die gratis was met PS+, dacht ik van laat ik het hier even melden :)

Journey-1.jpg

Zeker een mooie game voor een community event, gezien de speciale aard van de multiplayer in deze game.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

@FFF heb Journey opnieuw gedownload omdat ik ook het wel eens wil meemaken om met zn allen te spelen. Is er een manier dat jij me dan een invite stuurt, of hoe werkt dat?

Nee, zo werkt het niet. Je wordt in een server gegooid en je kan dan het geluk hebben dat iemand anders met jou in de server komt te zitten. Je kan ook niet zien wie dat is, pas na afloop. Maar dat is eigenlijk ook het mooie van een zogenaamde "companion" in Journey. Je hebt haast geen interactie met elkaar en daardoor doe je alles met elkaar gewoon op gevoel.

De eerste keer dat ik Journey speelde, had ik zo'n partner met me die ik door een stomme fout kwijtraakte op ongeveer 2/3e van de game. Ik baalde echt verschrikkelijk... :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heeft het dan voor zin dat ze iets organiseren op reddit als je niet kan kiezen of je bij elkaar terecht komt? Zijn er denk je zoveel dat je sowieso wel bij iemand komt van reddit? En kan je met meer dan 2 in een speelsessie zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ja en nee. Het is alsof je lootjes trekt met Sinterklaasfeest. Iedereen beland dan wel met iemand anders en de kans is supergroot met iemand die ook afgesproken heeft om op dat moment te beginnen. Het leuke is dat je dan achteraf met diegene kan hebben over je Journey en vaak zijn dat ook de meer dedicated spelers die meedoen, spelers die bekend zijn met de geheime wegjes en locaties die in het spel zitten :)

Dat laatste kan helaas niet, max 1 companion per moment. Als je je companion kwijtraakt of gewoon van elkaar veel afstand neemt, kan je in een volgend level weer met een andere belanden.

Maar goed, het voordeel van zo'n community event is dus vooral dat iedereen dan sowieso de kans krijgt het spel met iemand anders te ervaren, wat sowieso de beste manier is om de game te spelen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Alhoewel een subjectieve vraag, denk ik dat iedereen wel eens is dat je het beste Journey kan spelen met een companion. Misschien kunnen jullie proberen om bij mekaar te belanden? :D

In dat geval, iets om op te letten: Je zal elkaar kunnen ontmoeten vanaf de tweede level: The Bridge.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren heb ik na wat problemen toch Call of Duty 1 aan de praat gekregen. Misschien wel het eerste 3D spel dat ik ooit gespeeld heb. Nu kan ik het verhaal ook iets beter volgen dan meer dan 10 jaar geleden. :clown: Ik vind dat de eerste en de tweede uit de spelserie nog steeds de beste zijn. Er zitten echt vette missies tussen. Een soort situatie a la slag om Arnhem, Captain Price bevrijden, vervolgens Major Ingram ook. Alleen worden afgezet om een dam te gaan opblazen, vermomd als Duitser op een Duits schip. Erg leuke situaties die weer mooie herinneringen doen op laten komen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 1/27/2017 om 20:20, Asphyxiated zei:

Journey is een erg mooi spel, ik ben hem toen helaas vergeten te downloaden toen hij gratis verkrijgbaar was maar ik hoop dat hij misschien ooit weer gratis in de PSN winkel komt..

Je kan er wel op rekenen dat dat niet meer zal gebeuren. Als een game een keer gratis is geweest met PS+, dan blijft het ook bij die ene keer. Een poosje geleden was er een game van de PS3-catalogus die gratis zou verschijnen en kennelijk was die al een keer gratis geweest. Sony had toen meteen de PS+spellen trailer verwijderd en het foutje aangepast door de game te vervangen door een andere :puh:

Ik zou je sowieos aanraden de game een keer te halen, dan wel met een uitverkoop voor een euro of 5. Mocht die goed bevallen, kan ik je zeker nog een paar andere "Journey copycats" aanraden. Abzu is zo'n voorbeeld van ook een mooie game die het succesformule nabootst.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...